” Jangan create benda yang boleh buat saya naik h4ntu.. ” – Sheila Rusly

Video Temubual Bersama Sheila Rusly Dan Elisya Sandha Raih Pujian Peminat. Wah Untung Ada Mak Mertua Penyayang Macam Sheila Ni. Sampai Berubah Reaksi Muka Elisya Dengan Ayat Sheila Tu !!

Sempena sambutan Hari Ibu baru-baru ini, Majalah Nona telahpun menemuramah pengarah dan pelakon terkenal, Sheila Rusly bersama menantunya, Elisya Sandha. Luaran Sheila sememangnya nampak gar4ng dan tegas, namun disebaliknya terselit sifat penyayang yang tebal dalam diri Sheila.

Menerusi akaun Instagram Majalah Nona, telah dikongsikan sedutan video ketika temubual ini sedang berlangsung. Sheila dengan tegasnya memberitahu yang Sheila tidak akan berdiam seandainya ada yang cuba mengata sesiapa sahaja dalam ahli keluarganya.

Malah kata Sheila lagi, kontroversi ketika Elisya baru sahaja menikahi anaknya, Haq ketika itu membuatkan Shiela naik angin. Kata Sheila, Sheila akan mempertahankan menantunya itu dan ini membuatkan raut wajah Alesya nampak berubah.

Beruntung Elisya ada ibu mertua yang penyayang sebegini, layanannya sama seperti anak sendiri. Turut sama dided4hkan dalam temubual ini tentang bila Elisya bercinta dengan Haq dan bertemu dengan Shiela buat kali pertama.

Jom tonton video di bawah :

Memang impian ramai wanita inginkan mertua yang penyayang dan Elisya salah seorang yang bertuah. Antara komen-komen peminat :

” Mertua layan seperti anaknya sendiri. Ada lagi tak mertua macam ni, tolong munculkan diri hehe.. “

” Tabik spring sis Sheila, sayang sangat menantu dan layan macam anak sendiri. Terbaik ibu mertua. Mesti menantu dia pon sayang n jaga hati dia.. “

” Rezeki dapat mertua best, untung dapat mertua macam ni. Alhamdulillah, untung dpt ibu mertua camni. Elisya Sandha the right one.. “

” Ohsem sis, i salute. untungnya Elisya dapat mertua macam Kak Shiela. Semoga kekal hingga ke jannah.. “

” Menantu dia ni pandai bergaul dengan mertua dan bawa diri dengan situasi. Mak mertua dia pun mendidik.. “

” Pandai Shiela, menjaga adab menantu dan sayang menantu. Macam anak sendiri dibuatnya. Memang bahagia bila mak mertua sayang dan terima kita seadanya.. “

” Sayunya, mata kita masuk habuk la huhu. best betul mak mertua macam ni, tak ada beza anak dan menantu. Semua dilayan sama rata.. “

Alhamdulillah, akrab hubungan menantu dan mertua ini, apa yang penting saling hormat menghormati antara satu sama lain. Semoga keluarga besar Sheila ini sentiasa dalam rahmat Allah dan gembira selalu.

Untuk video penuh tonton di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Majalah Nona, IG Elisya Sandha, Youtube Channel Majalah Nona

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..