” Ser1au tengok mommy to be lompat-lompat gitu.. ” – Netizen

Video Majlis Baby Gender Reveal Elisya Sandha. Wah Happynya Semua Bila Tahu Jantina Baby. Gelagat Bakal Nenek, Sheila Rusly Paling Comel. Part Yang Elisya Yang Sedang Sarat Melompat-Lompat Kegembiraan Tu Buat Peminat R1sau !!

Elisya Sandha sebelum ini ada berkongsikan video moment ketika mengetahui dirinya hamil dan respon ahli keluarga tentang kehamilan cahaya mata sulungnya ini. Pastinya semua rasa gembira lebih-lebih lagi mertua Elisya, Sheila Rusly dan Jinggo kerana ini merupakan cucu sulung mereka.

Meninjau akaun Instagram Majalah Nona, telah dikongsikan satu video yang memaparkan suasana semasa majlis baby gender reveal Elisya diadakan. Memilih tema warna purple dan putih, Elisya nampak berseri-seri dalam busana berwarna purple itu.

Belon-belon yang menghiasi pentas juga berwarna purple dan ketika suami Elisya, Uzair Haqimy memec4hkan sebiji belon besar berwarna hitam yang terisi belon dan cebisan kertas berwarna pink di dalamnya, semua melonjak kegembiraan.

Ianya menandakan bayi perempuan dan Elisya sendiri sampai mel0mpat gembira dan memel0k suaminya, Haq. Bakal tok mama, Sheila juga bukan main kepalang gembiranya. Lagi hebat dan excited Sheila melompat, sukanya bakal mendapat cucu perempuan. Geng tok mama dan mama lah nanti nampaknya.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar-gambar dan menonton video seterusnya.. )

Perkongsian ini telah pun mendapat perhatian daripada peminat. Peminat juga seronok melihat gelagat Sheila dan antara komen-komen mereka :

” Baby girl, yeayyy congratulations Elisya dan Sheila. Alhamdulillah, first cucu memang gembira. Nenek paling excited.. “

” Ser1au tengok mommy to be lompat-lompat gitu, Tahniah bakal dapat baby girl. Syok tengok mertua happy dan excited macam tu.. “

” Tengok perut pun dah tahu baby girl, mesti cantik macam mummynya ni. Mesti suka sangat sis… Sbb dedua ank dia laki.. Boleh turunkan ilmu memasak ke ank cucu lepas mummy dia.. “

” Wahhh tahniah, it’s a girl yeahhh. Risau tengok Elisya melompat-lompat hehe, bertenaga sungguh bakal mommy ni.. “

” Wah girl la, mesti letop macam nany Sheila dan mommy elisya. Excited semua lagi-lagi bakal tok mama tu.. “

” Alhamdulillah… dengan cergas nya mummy bum cantik. Best dapat mertua baik hati, nenek paling gembira ni.. “

” Alhamdulillah bestnyaa dpt cucu pempuan… Sis shiela dh la semua ank lelaki.. Nti dh cucu pempuan syokknyaa.. Ada geng masak2 ni.. “

Alhamdulillah, bakal bertambah seorang lagi perempuan dalam keluarga besar Sheila Rusly. Mana tak happy, cucu pertama. Dapatlah cucu belajar semua ilmu memasak nenek nanti, iye tak. Apa-apa pun, tahniah Elisya dan semoga dipermudahkan untuk bersalin nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Majalah Nona, IG Sheila Rusly, IG Elisya Sandha, IG Syazara_aisha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..