” Tugasan di AME 2021 malam tadi, amat berat untuk saya galas.. ” – Misha Omar

Misha Omar Kongsi Perbualannya Bersama Arw4h Siti Sarah 15 Tahun Yang Lalu. Tak Sangka Impian Arw4h Sarah Akhirnya Menjadi Kenyataan. Patut Lah Misha Seb4k Sangat Masa Menyanyi Semalam. Sed1hnya !!

Masih hang4t diperkatakan oleh peminat tentang Anugerah Meletop Era yang berlangsung semalam dan antara yang menjadi sebutan adalah persembahan daripada Misha Omar. Mendendangkan lagu arw4h Siti Sarah berjudul Bersamamu, ianya mendapat pujian ramai.

Menerusi akaun Instagram Misha Omar, telah dikongsikan sedutan video persembahannya semalam bersama thr0wback cerita Misha bersama Siti Sarah kira-kira 15 tahun yang lalu. Sama-sama bertatih dalam dunia seni, perbualan mereka menyentuh hati peminat.

Berbual tentang segment tribute, Siti Sarah bertanyakan kepada Misha apakah apabila sampai masa mereka nanti, akan ada tribute untuknya. Bergurau tentang siapa perg1 dulu, siapa sangka hari ini Misha sendiri akan menyanyikan lagu tribute buat Siti Sarah. Sungguh kenangan yang mengusik jiwa, keh1langan yang mengajar jiwa menjadi kuat saat digig1t kenangan.

Luah Misha juga, tugasan untuknya di AME ini amat berat kerana perbualan mereka dahulu yang masih terkesan di hati. Ditambah dengan lirik lagu Bersamamu ini, Misha mengumpul kekuatannya untuk tidak menang1s ketika menyanyikan lagu ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongisan oleh Misha ini membuatkan peminat yang membacanya merasa seb4k. Sesungguhnya aj4l dan m4ut semuanya ketentuan Allah. Antara komen-komen peminat :

” Yang baca caption ni pun menang1s, apatah lagi Misha yang melaluinya. You did well sis, seb4k tengok.. “

” I cr1ed last nite when you sing this song. the best performance last night. Thank you kak Mitch. Alfatihah untuk siti sarah.. “

” Baca caption sambil nang1s. setiap kali cerita arw4h keluar, pasti menjentik hati. pengakhiran hidup yang baik.. “

” Allahu kenangan yang sangat menyentuh hati, patutlah kak Mitch nampak menahan air mata, ada kisah disebaliknya. Semoga arw4h tenang di sana.. “

” Sambung lagi meleleh air mata. kenangan yang pastinya sentiasa dalam ingatan kak mitch.. “

” Sed1h sangat masa ni, tisu pleasee. Sahabat selamanya, thank you kak misha, atas lagu yang penuh emosi. Alfatihah untuk kak Sarah.. “

” Al fatihah untuk siti sarah, meleleh ayaq mata baca post kak mitch ni. no wonder kak mitch seb4k semalam, ada cerita yang hanya kak mitch yang tahu.. “

Impian arw4h Siti Sarah untuk Misha menyanyikan lagu tribute untuknya dikabulkan oleh Allah.  Semoga nama Siti Sarah sentiasa mekar serta tidak lekang dari bibir peminat. Sama-sama kita doakan agar Siti Sarah tenang di sana. Al-fatihah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Misha Omar, IG Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..