” Lawak lah Jihan, sah-sah Nabil terkena. Gelak tak henti tau.. ” – Netizen

Video Spontan Jihan Muse Ketika Diumumkan Sebagai Pemenang Kategori Personaliti TV MeleT0P Buat Peminat Terhibur. Siap Angkut Kerusi Lagi Naik Stage. Part Ucapan Tu, Gelabah Nabil Dibuatnya. Padu Lah Jihan, Haha !!

Anugerah MeleT0P Era yang sepatutnya berlangsung beberapa bulan dahulu akh1rnya dapat dilaksanakan semalam. Pelbagai kategori dipertandingkan dan ramai selebriti yang hadir memeriahkan majlis berprestij ini.

Meninjau akaun Instagram MeleT0P, telah dikongsikan video ketika pemenang kategori Personaliti TV MeleT0P diumumkan. Jihan Muse akh1rnya diangkat sebagai pemenang dan Jihan melakukan sesuatu yang tidak dijangka-jangka oleh peminat.

Membawa bersama sebuah kerusi plastik berwarna merah naik ke stage, telatah Jihan ini membuatkan seluruh dewan ketawa melihatnya. Jihan yang anggun berbaju hitam ini juga sedang hamil anak keduanya.

Seperti diminta oleh Nabil, Jihan cuma boleh memberi 5 patah perkataan sahaja dalam ucapannya dan Jihan menyebut ‘ Terima kasih, saya balik dulu ‘. Mendengar ayat balik dulu, terus cu4k Nabil, hehe. Jihan dan Nabil memang suka mengusik antara satu sama lain, rakan pengacara yang kamcing sejak lama dulu.

Jom tonton video di bawah :

Telatah spontan oleh Jihan ini telah pun mencuit hati peminat. Sudah namanya Jihan, ada sahaja jenakanya. Peminat turut mengucapkan ucapan tahniah buat Jihan dan antara komen-komen peminat :

” Part ni lawakk.. yang part sherry kepit kerusi tu. hahahahaha tahniah jihann you the best.. “

” Akhirnya … nak nang1s rase tadi. rasa terharuu, lama sangat jihan jadi pengacara. rezeki anak.. “

” Tahniah Jihan, you deserved it. Alhamdulillah rezeki baby dalam per0t. Jihan cantik mlm ni.. Pakaian jihan yg simple tampak menyerlah.. “

” Jihan muse memang paling layak menang. Dia punya bakat jadi pengacara tahniahhh.. “

” Spontan lawaklah Jihan, ucapan paling padat haha. Terima kasih, saya balik dulu haha. Tahniah jihan, paling layak menang.. “

” Tahniah Jihan, gelabah Nabil haha. Tahniah Jihan Muse, akh1rnya dalam gengg4man, Jihan terbaik.. “

” Yang ni paling best… sah-sah nabil terkena… apapun itu adalah rezeki anak jihan muse.. tahniah.. “

” Haha lawaklah Jihan, gelak tak henti tau. Sampai terangkat kerus tu haha.Tak pernah tak cute Jihan ni.. “

Tak pernah tak lawak Jihan ni, ringkas dan padat betul ucapannya. Tahniah buat Jihan daripada kami di Berita Kopak atas kejayaan ini. Semoga lebih banyak kejayaan dapat dicapai oleh Jihan pada masa akan datang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Melet0p, IG Jihan Muse

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..