” Ni kalau Lisa dengar berdar4h telinga. Nak terkenc1ng ketawa, haha.. ” – Netizen

Video Persembahan Lagu Lalisa Daripada Penyam4r Bernama Sukashiiz Dalam Rancangan I Can See Your Voice Malaysia Musim 5 Buat Ramai Yang Berdekah Ketawa. Suara Dengan Gaya Menyanyi Tu Win Sungguh. Menangis Kalau Lisa Tengok Ni, Haha !!

Rancangan hiburan I Can See Your Voice Malaysia Musim 5 kembali menceriakan para peminatnya dan untuk minggu ini kumpulan Dolla menjadi artis jemputan. Masih mengekalkan hos dan juri tetap yang sama seperti minggu sudah, minggu ini lebih banyak gelak ketawa dan menghiburkan.

Meninjau akaun Instagram TV3 Malaysia, telah dimuatnaik sedutan video bagi persembahan penyanyi m1steri nombor 6. Menggunakan nama pentas sebagai Sukashiiz, ketinggian dan wajah ala-ala model yang dimilikinya membuatkan Andi Bernadee yakin Sukashiiz ini seorang model.

Dalam video ini, kelihatan baik juri mahupun Dolla sendiri terhibur mendengar suara Sukashiiz. Menyanyikan lagu Lalisa, suara penyam4r ini sangat sumb4ng dan pilihan Dolla tepat sekali. Fuh ini kalau Lisa dengar memang boleh tut0p telinga terus, hehe.

Bukan hanya suara yang melucukan, melodi lagu juga habis kuc4r kac1r dibuatnya. Sudah seperti Lalisa versi screamo bak kata Izzue Islam. Siap dengan head banging seperti lagu rock pula, gelagatnya begitu mencuit hati.

Jom tonton video di bawah :

Persembahan nyanyian daripada peserta ini telah pun mendapat perhatian daripada warganet dan antara komen-komen mereka :

” Ya Allah ni kalau lisa dengar berdar4h telinga haha. Episode paling best setakat ni. Nak terkenc1ng ketawa tengok penyam4r yang ni haha.. “

” No 6’s lalisa performance carried the whole show lah. Terkej0t aku bila no 6 ni menyanyi haha. Tercir1t ni dengar.. “

” Menang1s Lisa dengar ni haha. Sedap betul suara yang nyanyi lagu Lalisa tu. Macam suara saya bila dengar balik haha.. “

” No 6 made my day, the best penyam4r haha. Lalisa versi Screamo haha, ad0i pec4h betul sak1t perut dengar.. “

” Awak ulang part tu je keeee Hahahah pen4t tunggu next part nak dance sekali haha. apa pun mantaplah, terhibur.. “

” Boleh m4lu sampai anak cucu ni haha. I like ur performance bro. really nice. Buat head banging paling best macam rocker pulak.. “

” Sebelum masuk mesti dia lupa makan strepsil haha. show ni buat orang ketawa, i really enjoy it.. “

Begitu menghiburkan dan episod semalam antara yang paling gempak setakat ini. Nasib baik Dolla bijak membuat pilihan, dapat juga Dolla berduet dengan penyanyi sebenar di hujung rancangan. Apa-apa pun, semoga program ICSYV5 terus menjadi pilihan ramai dan mendapat rating yang tinggi setiap minggu.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG tv3 Malaysia, IG Sukashiiz, Youtube TV9 Malaysia Official

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..