” Gelak lagi kat orang, ad0h sak1t tu.. ” – Netizen

Video Andi Bernadee Terjat0h Dari Kerusi Ketika Program I Can See Your Voice Malaysia. Ad0i Sak1tnya, Terg0lek Andi Dibuatnya. Tu Lah Gelak Lagi Kat Janna Nick Minggu Lepas, Kan Dah Kena. Hehe !!

Meninjau ke akaun Instagram, p0sting terbaru Andi Bernadee telah membuatkan ramai berasa terhibur. Andi telah memuatnaik sedikit sedutan video ketika Andi terjat0h dari kerusi dalam program I Can See Your Voice Malaysia Musim ke 5.

Jika sebelum ini Janna Nick pernah terjat0h di kerusi yang sama pada episod minggu lepas, kali ini giliran Andi pula yang terjat0h. Perkara ini amat tidak disangkakan oleh semua orang kerana ia berlaku secara tiba-tiba.

Andi yang pada ketika itu sedang ketawa selepas selesai persembahan Dolla terjat0h di sebelah Janna Nick. Sememangnya ‘ cash dia bagi ‘ seperti yang ditulis oleh Andi di ruangan kapsyen kerana sebelum ini Andi telah gelakkan Janna ketika jat0h.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 31 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Nasib baik tidak ter0k Andi jat0h, namun nampak sak1t juga kan, hehe. Lepas ni kena berhati-hati apabila duduk di kerusi sebegitu.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang terhibur menonton video yang dikongsikan oleh Andi ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Tahniah Minggu lps janna mlm ni andibernadee plk.. Kalau i ada kat situ i tolong u tau tapi i gelak dulu.. “

” Andi dgn janna nick sama jaa.. Kerusi tu dah kenapa ? Dua org jd mangs4 dah ni. Kerusi tak stabil. Tukar baru .. “

” Hahaha lepas ni spe la jat0h plk.. Part ni ku pun ketawa sampai keluar air mata.. Sebelum ni gelakkan Janna kan .. “

” Hahaha apoo season kali nii banyak scene jat0h kerusi nii.. Haaaa tep0k tangan kat Janna lagi haritu Kan kene jat0h bethol dekat Janna.. “

” Tuu org kata jgn happy sngtt ha kann dh jat0h haha.. kerja ko mmg jat0h kerusi je kan andi.. Ahh gelak lg kt org.. Ad0h sak1t tuu.. “

” Ahahahha rasanya dah boleh tukar kerusi lain lah. Kerusi tu tak kukuhhh. minggu ni andi pula haha.. sak1t perut gelak tadi.. “

” Buang jela kerusi tu hahahahhahaha haritu jannanick , ni andi pulak hahah.. Dah kate kerusi tue bahay4 skit kaki tak brape balance.. “

Kalau sudah dua selebriti jat0h setiap minggu dalam program yang sama, rasanya kerusi yang digunakan perlu ditukar. Agaknya minggu hadapan adakah kerusi akan bertukar atau ada selebriti lain pula yang jatoh, hehe.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Andi Bernadee, Youtube TV3

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..