” Terus daddy jammed dengar jawapan Matin dan Dekta, haha.. ” – Netizen

Respon Anak-Anak Shuib Sepahtu, Dzahira Talita Zahra Dan Ariq Matin Apabila Ditanyakan Bila Hendak Tidur Sendiri Buat Peminat Terhibur. Amboi Jawapan Dia, Sampai Berkerut Shuib Mendengarnya. Lawak lah Dua Beradik Ni, Pec4h Rahsia !!

Semenjak pemerg1an arw4h Siti Sarah Raissuddin, kisah kehidupan harian Shuib Sepahtu dan 4 orang anaknya sering menjadi tumpuan peminat. Namun hidup perlu diteruskan dan Shuib menjaga permata hatinya ini dengan penuh kasih sayang.

Meninjau akaun Instagram Shuib Sepahtu, telah dikongsikan satu video pendek yang memaparkan perbualan antara Shuib bersama Talita dan Matin ketika berada di dalam kereta. Mereka semua dalam perjalanan ke sekolah.

Talita yang manja seperti biasa pasti berkepit sahaja dengan Shuib. Duduk di atas pangkuan Shuib, Talita disoal oleh Shuib sampai bila hendak beriba seperti itu kerana Talita sudah besar. Malah kata Shuib, tidur juga masih mahu tidur bersama daddy.

Jawapan Matin mencuit hati, kata Matin yang Matin masih kecil lagi dan baru berusia 9 tahun. Talita pula tak semena-mena terus mengaitkan dengan abangnya, Uwais yang masih lagi tidur berkepit di bawah ketiak atuk, hehe. Alahai masing-masing memang manja sangat ni.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian video oleh Shuib ini sehingga kini mendapat hampir 10 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Dak4pan daddy tu lah tempat paling selamat dan nyaman di dunia ni buat seorang anak lagiĀ² anak perempuan sampai mereka tua nnt. Trust me.. “

” Terus daddy jammed dengar jawapan Matin dan Dekta haha. Anak atok ye Dekta, comel lah dekta ni.. “

” Manjanya Dekta dengan daddy, Dekta rindu belaian manja. Mata redup dia macam Siti Sarah.. “

” Dahlah anak atok, jem daddy weh haha. Kes1an Uwais kena cuit sama namanya hahha.. semua manja-manja ni.. “

” Haaa perempuan kalau time senyap mmg senyap ya.. sekali nak bercakap hahahhaa. Kalau boleh nak habiskan masa tu juga. kant0i yer uwais tdo dgn atok hahhaha.. comel jelaa budakĀ² ni.. “

” Manjanya dengan daddy. Happy morning Shuib, Uwais, Talita dan Matin. Tunggu dapat ibu barulah kan baru tidur sendiri hehe.. “

” Uwais tu dah besar tidur bawah ketiak atuk, dahlah anak atuk haha. Lawaklah Dekta ni, suara Dekta macam ibu cakap.. “

Masing-masing memang tak nak mengalah, tidur dengan daddy juga yang seronok ye Dekta. Terpec4h rahsia Uwais tidur bawah ketiak atok, anak atok lagi dikatakan oleh Talita, haha. Apa-apa pun, semoga kasih sayang antara daddy dan anak-anak ini sentiasa berpanjangan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..