” Last sekali tumb4ng let1h sangat. Kelakar la Rina ni, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Maryam You Narae, Rina Bertep0k Tangan Dan Menyanyi Menghiburkan Warganet. Alahai Ceria Selalu Lah Rina Ni. Dah Pen4t Main Tep0k Tangan Terus Buat Aksi Landing. Nasib Baik Atas Tilam, Hehe !!

Lahir sebagai anak kacukan Malaysia-Korea, wajah comel anak sulung pasangan Maryam You Narae dan Ryzal Ibrahim iaitu Rina sering menjadi tumpuan ramai. Ceria dan suka senyum seperti mamanya, Rina membuatkan ramai yang ger4m apabila menonton video-videonya.

Meninjau akaun Instagram Duriankimchijunior, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat Rina bermain bersama Maryam dan Ryzal. Ryzal mengajar Rina menep0k tangan sambil menyanyi lagu kanak-kanak ‘ Tep0k Amai Amai, Belalang Kupu Kupu ‘.

Rina yang sudah pandai duduk nampak cute sahaja bertep0k tangan sambil mulutnya riuh berbunyi. Tertulis pada video ini mengatakan Rina sudah pandai bertep0k tangan dan menyanyi. Dengan muka temb4m Rina tu, siapa yang tidak ger4m melihatnya.

Penceria suasana sungguh si Rina ini, sudah let1h bermain terus Rina membuat aksi landing atas katil. Tergelak Maryam dan Ryzal melihat telatah Rina itu. Pastinya tidak sunyi rumah pasangan ini ada anak yang cheeky sama macam perang4i mommynya.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, posting ini telahpun mendapat hampir 15 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Pen4t lepas tep0k amai-amai, landing lah haha. Comelnya Rina ni, suka tengok Rina.. “

” Last tu terus landing haha, pandai Rina ye. Nanti besar mesti trilingual kannn aaaa bestnyaa.. “

” Pandainya Rina sayang, tak sabar nak dengar Rina cakap Korea ni. Cepat besar sayang. Comel je cara landing dia. tepat ke sasaran pulak tu haha.. “

” Rest sebentar, pen4t tep0k tangan haha. Pandainya Rina, such a adorable baby. Tak jemu tengok telatah Rina ni.. “

” Anak bijak yang ceria, semoga membesar jadi wanita solehah dan ahli syurga… Aamiin YRA.. “

” Pen4tlah nak rest kejap haha, bijak betul. last sekali tumb4ng let1h sangat haha. Ceria si comel ni macam kedua-dua mak ayahnya.. “

” Pandai ya Rina tep0k and nyanyi pastu terus flat.. kelakar laa Rina ni. Rina mmg cerdik dan agres1f, syok tengok.. “

Makin besar makin comel dan kelakar Rina, ada sahaja gelagatnya yang mencuit hati. Semoga Rina sentiasa membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah selalu serta insan yang berguna kepada agama, bangsa dan negara.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Duriankimchijunior

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..