” Dah besar, cute sangat ni. Suaranya comel.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Izara Aishah, Irisa Alaia Yang Kini Sudah Pandai Bercakap Raih Perhatian Ramai. Alahai Comelnya Alaia, Secomel Suaranya !!

Meninjau ke akaun Instagram Shafina Khalid iaitu ibu kepada Izara Aishah, p0sting terbaru yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat cucunya, Irisa Alaia sedang memakan aiskrim.

Shafina telah bertanya kepada Alaia sama ada aiskrim tersebut sedap atau tidak. Alaia yang nampak m4lu-m4lu telah menjawab yang aiskrim tersebut sangat sedap. Wah jarang sekali kita dapat mendengar suara Alaia.

Perkongsian Shafina ini telah menerima lebih daripada 600 tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Perkongsian mengenai Alaia pastinya mencur1 perhatian kerana video dan gambar Alaia amat jarang sekali dikongsikan di media sosial.

Untuk rekod, Izara telah berkahwin dengan Muhammad Adib Khalid iaitu anak tir1 penyanyi Dato’ Seri Siti Nurhaliza Tarudin. Alaia pula dilahirkan pada 15 April 2020 dan kini usia Alaia sudah pun mencecah dua tahun. Alaia merupakan cucu sulung di sebelah keluarga Izara.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen memuji wajah comel Alaia dengan kulitnya yang putih melepak. Antara komen-komen yang diberikan :

” Masyaallah… comei nya… selamat Hari Raya, Maaf zahir dan batin Kak Fina shafinakhalid Lama sgt tak jumpa kak fina.. “

” Oh those cute big eyes, beautiful girl.. She’s so adorable Fina wish to meet her one day.. cuteness overloaded.. “

” She’s so adorable and cute.. Alolo.. comey la cucu pina ni.. beautiful just like her mama and her grandma .. “

” Awat cute sgt ni.. ger4mmnyaa. I can see your mother’s eyes in her.. hugg her for me pls.. Dah besar baby girl.. “

” MashAllah lil princess.. MasyaAllah Soo cute and Adorable Eid Mubarak dear shafinakhalid.. shafinakhalid bilalah nanny Zuria boleh jumpa ni..  “

” Dah besarrr.. Salam Aidilfitri Kak Fina & family.. Maaf Zahir Batin.. Hope Kak Fina & family sentiasa dlm lindungan Allah.. Lama tak jumpa.. “

” Hahaha so cute.. Suara comei sedap neee.. She is so sweet Fina. Proud grandma.. Eid Mubarak Fina…. rindu lah.. “

Bak kata pepatah ‘ ke mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi ‘. Alaia mempunyai seorang ibu yang cantik dan tidak kurang juga dengan neneknya. Semoga Irisa Alaia membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shafina Khalid, Izara Aishah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..