” Eh Alhamdulillah, dah dapat baby.. ” – Netizen

Pelakon Gerak Khas, Sheera Iskandar Kongsi Berita Gembira Selamat Melahirkan Cahayamata Sulungnya. Wah Meriahlah Family, Ada Member Baru. Tahniah Sheera Dan Halim !!

1 Syawal baru-baru ini, pelakon yang juga merupakan anak kepada pelakon Aznah Hamid, Sheera Iskandar berkongsikan berita gembira tentang kehamilannya. Sekian lama menyimpan rahsia, usia kandungan Sheera ketika itu sudahpun di trimester ketiga.

Kehamilan Sheera ini diketahui oleh semua rakan-rakan sekerja dan produksi Gerak Khas Underc0ver. Semuanya mengunci mulut dan menunggu pengumuman rasmi daripada mulut Sheera sendiri. Beberapa hari yang lalu juga, Salina Saibi ada berkongsikan gambar bersama Sheera yang sedang sar4t.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Sheera Iskandar, telah dikongsikan sekeping gambar yang memaparkan Halim sedang menc1um bayi mereka. Halim memaklumkan Sheera telahpun selamat melahirkan cahayamata sulung mereka.

Tanggal 22 Mei, rasminya Halim dan Sheera sebagai ibu dan ayah. Dikurniakan oleh Allah seorang bayi perempuan, Halim turut mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua petugas PPUKM, doktor dan nurse yang membantu Sheera. Terima kasih juga tidak dilupakan untuk semua yang mendoakan kelancaran proses bersalin Sheera ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Ucapan tahniah memb4njiri posting oleh Sheera ini dan antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Syukur congratulation korang, comel sangat. Alhamdulillah, so happy for you. Selamat berpant4ng Sheera.. “

” Alhamdulillah tahniah. Semoga baby gurl menjadi anak yang solehah yang dikasihi Allah swt. Aamin.. “

” Alhamdulillah tahniah Sheera dan suami. Comelnya anak kak Sheera dengan abang Halim. Selamat berpant4ng kak.. “

” Yeayyyyy Tahniah my lavly aunty sheeraiskandar .. Moga dengan kehadiran baby baru nie, akan menambahkan lagi seri dan kegembiraan didalam rumah dan kehidupan aunty sefamily. Love you soo much aunty.. “

” Congratulations, tak sabar nak jumpa baby H. Syukur ibu dan anak selamat, welcome to the club Sheera.. “

” Congratulations wow baby girl. Selamat berpantang ye. Syukur Alhamdulillah, bertambah seri keluarga Sheera.. “

” Eh Alhamdulillah, dah dapat baby. Tahniah Sheera dan Halim, selamat berp4ntang. Semoga cepat sihat Sheera.. “

Syukur urusan bersalin Sheera berjalan dengan lancar dan dipermudahkan oleh Allah. Tahniah daripada kami di Berita Kopak atas anugerah ini. Selamat berp4ntang Sheera dan semoga cepat sihat seperti biasa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sheera Iskandar, IG Salina Saibi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..