” Ala precious sangat jawapan tu. Ger4mnya dengar dia semb4ng.. ” – Netizen

Jawapan Alisa Aisyah Mengapa Sayangkan Mommynya, Hanis Zalikha Cur1 perhatian Peminat. Wah Petah Betul Alisa Menjawab. Clever Girl Sangat !!

Menerusi akaun Instagram Hanis Zalikha, telah dikongsikan satu video pendek yang memaparkan perbualan antaranya dengan anak perempuannya, Alisa Aisyah. Hanis bertanya kepada Alisa mengapa Alisa sayangkan mommy.

Alisa yang sudah petah bercakap ini memberikan jawapannya yang panjang lebar dan menariknya semua berkisar tentang makanan dan mainan. Kata Alisa dia gembira kerana mommy selalu memasak makanan untuk Alisa.

Spagetti dengan brokoli, nasi goreng dan ayam, itu antara jawapan Alisa. Hanis sememangnya memasak sendiri untuk anak-anaknya. Walau sesibuk manapun Hanis dengan jadual kerjanya, Hanis akan memastikan makanan untuk anak-anak tersedia. Ianya sering dikongsikan Hanis dan resepi masakan Hanis juga banyak digunapakai oleh peminat.

Cara dan sebutan Alisa yang lancar serta tidak langsung pelat ini mengagumkan peminat. Fasih betul Alisa bercakap dalam bahasa Inggeris. Seronok mendengar setiap ayat yang keluar dari mulut si cilik ini.

Jom tonton video di bawah :

Perbualan antara Alisa dan Hanis ini telah mendapat perhatian daripada peminat dan rata-ratanya terhibur dengan jawapan Alisa itu. Antara komen-komen peminat :

” Ala precious sangat jawapan tu. Ger4mnya dengar dia semb4ng lancar macam ni. Food dan perempuan… Tidak boleh dip1sahkan haha.. “

” 95% makanan 5% toys haha. Happy birthday Alisa smarty girl. Perempuan dan makanan berp1sah tiada.. “

” Awww sweetnye. she talks really well. Key word : food haha. Semuanya tentang makanan ye Alisa, cute sangat.. “

” Ah2.. dia syg mak dia psal spaghetti with broccoli.. i see … hehee. She loves food just like mommy.. “

” So cute dan pintar Alisa ni. It’s all about food. Sebab tu pentingnya air tangan seorang ibu.. makanan ibu makanan tersedap di dunia.. “

” All about food haha. happy birthday alisa anak yang baik, cerdik dan pandai. sweet sangat Alisa cakap dengan mommy.. “

” Happy birthday Alisa, cute nya jawapan dia. Perempuan dan makanan berp1sah tiada sejak azali.. “

” Semua makanan.. Makanan dari air tangan ibu adalah makanan terbaik. sweet little girl ni. Semoga membesar dengan sihat dan bijak sayang.. “

Hebatnya kuasa air tangan seorang ibu, tidak hairanlah semuanya yang disebut Alisa mengenai makanan sahaja. Kasih sayang seorang ibu dirasai si kecil dalam layanan dan masakan mommynya ini. Apa pun, semoga Alisa sentiasa menjadi anak yang baik dan penyejuk hati kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hanis Zalikha 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..