” Sorry tergelak sis, dah macam buah nangka tergolek haha.. ” – Netizen

Video Janna Nick Terjat0h Dari Kerusi Dalam Rancangan ICSYVMY5 Raih Perhatian Ramai. Ad0iĀ  Kes1annya Janna, Punya Lah Enjoy Dengar Suara Penyam4r SampaiĀ  Jat0h Tersungk0r Ke Belakang. Komen Andi Bernadee Pun Lawak Betul !!

Rancangan hiburan I Can See Your Voice Malaysia Musim 5 telah pun kembali bersiaran di kaca TV3. Selain menampilkan Izzue Islam dan Ain Edruce sebagai pengacara untuk musim ini, juri juga berwajah baru iaitu Janna Nick, Andi Bernadee dan Dato’ Rosyam Noor.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Janna Nick, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan ins1den mem4lukan yang terjadi kepadanya semalam. Janna yang aktif dan selalu riang ini terjat0h dari kerusi secara tidak sengaja.

Ketika salah seorang penyam4r memperdengarkan suaranya, Janna yang enjoy dan terhibur bertepuk tangan bersama rakan juri yang lain. Meluru berlari dari tengah stage kembali ke kerusinya, tak semena-mena kerusi Janna terbalik ke belakang.

Apa lagi gamat suasana dengan gelak ketawa semua yang berada di situ. Andi tergelak besar melihat ins1den spontan oleh Janna ini. Memetik kata Janna di kapsyennya, sak1t tapi masih bertahan disertai emoji ketawa. Memang lawak lah Janna, kawan-kawan pun turut gelak dulu baru menolong, Haha.

Jom tonton video di bawah :

Sejak posting ini dimuatnaik, ianya telah pun meraih lebih 40 ribu likes daripada peminat. Memang terbahak-bahak peminat ketawa dan tidak kurang juga yang berulang kali menonton video ini. Antara komen-komen peminat :

” Ulang banyak banyak kali haha, kau ni Janna. Sorry terp4ksa terulang banyak kali sebab lawak sangat haha.. “

” Terp4ksa tengok berulang kali, bukan salah u Janna, salah kerusi tu haha. Kerusi lemb1k haha.. “

” Masalahnya yang lagi kelakar abg altimet kita tgk je u jat0h haha. Tak behave betul ye awak arini haha. dah macam buah nangka tergolek haha.. “

” Sorry tergelak sis haha. Nak gelak tapi kes1an, nak gelak tapi kes1an haha. Tiap minggu macam macam hal jadi eh hehe.. “

” Haha yang ni yang tadi mil duk bangun tep0k tepul0k tangan gelakkan Janna haha. Lawak lah sis Janna ni. Patutnya depa cut part ni tadi haha.. “

” Itu baru betul member, gelak dulu baru tolong haha. Aksi spontan, laju betul kerusinya ke belakang haha. tak sempat member nak tolong.. “

” Haha ad0h sis, energy terlebih tu. Alahai maaf tergelak jugak. Part ni yang duk tunggu tu, sak1t dak tu. arap tak de yang serius ye.. “

” Buas sungguh, nasib baik comel haha. Sorry tanpa sengaja gelak. Nak tahan tapi tergelak jugak haha.. “

Andi Bernadee turut memberikan komen di posting oleh Janna ini. Ad0i member pun tak boleh buat apa, jangan mar4h eh Janna haha.

Penceria suasana sungguh Janna ini, ada sahaja aksi Janna yang membuatkan keadaan menjadi gamat. Sak1t pun tetap gembira, happy go lucky sangat. Apa-apa pun, semoga tiada keceder4an yang serius dan Janna sihat-sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Janna Nick, IG Icanseeyourvoicemys5

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..