” Ala aku sed1h tengok ni, besar dah Sumayya.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Dan Video Anak Arw4h Achik Spin, Puteri Sumayya Dihantar Ke Asrama Oleh Ibunya, H.M Rose Buat Ramai Tersentuh. Kasih Dan Peng0rbanan Seorang Ibu Yang Membesarkan Anak-Anaknya. Tentu Arw4h Achik Pun Bangga !!

2010 meninggalkan kenangan pah1t buat seluruh keluarga penyanyi Acik Spin terutamanya untuk isteri dan anak-anak Achik. Balu arw4h Acik, H. M. Rose Zaitul Suriani Wati Maarof meneruskan kehidupan bersama 2 orang anak perempuan mereka iaitu Puteri Sumayya dan Puteri Saffiya.

Meninjau akaun Instagram Hmrose_tasha2, telah dikongsikan perkembangan terbaru anak sulungnya, Puteri Sumayya. Sumayya yang kini berada dalam tingkatan 1 berjaya melanjutkan pengajian ke SM Sains Tuanku Aishah Rohani, Seremban.

Coret Rose di kapsyennya, berat hatinya untuk berpisah dengan Sumayya namun demi masa depan, ianya perlu dilakukan. Melep4skan Sumayya untuk hidup berdikari, doanya sentiasa mengiringi setiap langkah Sumayya.

Melihat video anak dan ibu ini berpel0kan mengundang seb4k di hati netizen. Besarnya kasih sayang seorang ibu, dikucup berkali-kali wajah Sumayya. Tentu arw4h Achik bangga melihat kejayaan dan kemajuan pelajaran Sumayya jika Achik masih hidup.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini, video oleh Rose ini telahpun ditonton oleh lebih 15 ribu tontonan. Antara komen-komen netizen :

” Bangganya kakak tengok ni, Tahniah adikku H M Rose. Kalau arw4h ada tentu dia pun bangga.. “

” Mata masuk habuk, kasih sayang seorang ibu membawa ke syurga, Semoga Sumayya sentiasa dalam jagaan dan kasih sayang Allah. Belajar rajin rajin adik.. “

” Ala aku sed1h tengok ni. Bsar dah adeq sumayya.. blajar pandai-pandai jadi anak yang solehah dan semoga dapat balas jasa ibu.. “

” Alhamdulillah, tahniah Sumayya. Semoga terus berjaya dunia akh1rat dik Mayya. Sentiasa dalam lindungan Allah.. “

” Ibu yang hebat, Bijak-bijak anak akak. Akak seorang ibu yang hebat. Semoga dalam lindungan Allah swt selalu. Amin.. “

” Alhamdulilah semoga dipermudahkan anak arw4h Achik kalau ada pasti dia happy anak dah besar semoga berjaya.. “

” Tahniah untuk ibu H M Rose dan anak-anak. semoga sumayya terus cemerlang dlm pelajaran, ank terbaik Dr ibu yg terbaik.. “

Untuk mengejar kejayaan, sebuah peng0rbanan perlu dilakukan dan semoga perp1sahan ini memberikan kegembiraan pada masa hadapan. Selamat menuntut ilmu Sumayya dan semoga beroleh kejayaan yang cemerlang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG hmrose_tasha2

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..