” Anak kita dah 9 tahun sayang.. ” – Shuib Sepahtu

Shuib Sepahtu Kongsi Video Sambutan Hari Lahir Anak Tunggal Perempuannya, Dzahira Talita Zahra Buat Peminat Rasa Tersentuh. Cantiknya Dekta, Andai Arw4h Sarah Masih Ada, Tentu Bertambah Meriah !!

Sekejap masa berlalu, satu-satunya anak perempuan hasil perkongsian hidup Shuib Sepahtu dan arw4h Siti Sarah Raissuddin iaitu Dzahira Talita Zahra telah pun genap usianya 9 tahun. Meninjau akaun Instagram Shuib Sepahtu, telah dikongsikan satu video berdurasi 1 minit 30 saat yang memaparkan suasana semasa majlis ulangtahun kelahiran Talita diadakan di kediaman mereka.

Coretan Shuib pada postingnya ini mengundang seb4k di hati peminat apabila nama Siti Sarah ditulis. Andai kata Siti Sarah masih ada, tentu berbeza suasana dan kemeriahan majlis ini. Siti Sarah pastinya yang paling teruja untuk menyambut ulangtahun kelahiran anak-anak seperti selalu.

Dalam video ini, kelihatan rakan artis dan sahabat baik Shuib dan Siti Sarah iaitu Mark Adam turut hadir memeriahkan lagi suasana. Videonya nampak meriah namun muzik latar video Shuib ini membuatkan peminat berasa sayu menontonnya.

Talita juga nampak gembira diraikan sebegini. Si abang, Uwais juga menjadi perhatian peminat kerana caranya menjaga dan mengiringi Talita ke meja kek. Alhamdulillah, Shuib menjaga amanah Siti Sarah dengan penuh kasih sayang sebagaimana yang arw4h inginkan.

Jom tonton video perkongsian di bawah :

Baru sebentar dikongsikan kepada umum, perkongsian oleh Shuib ini telahpun meraih hampir 8000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Happy birthday princess. anak yang baik dunia akh1rat Amiinn ya rabb. May Allah bless u dunya akhirah little roackstar.. “

” Comelnyaa dekta.. happy birthday comel. Pandai uwais jalan dengan dikta mcm abang-abang sangat.. “

” Happy birthday sayang…. Semoga membesar dengan penuh kejayaan… anak dar4 bertuah.. “

” Tengok video ni supposed to be happy , tapi jadi seb4k. happy birthday talita si cantik manis.. “

” Selamat Hari lahir si cantik manis. kalau ibu ada mesti dia excited buat majlis untuk talita.. “

” Happy birthday talita. seb4k rasa hati.. pastinya kalau ibu ada dia akan buat segalanya.. al fatihah buat Siti Sarah Raissuddin.. talita, jadi anak solehah dan baik dunia akh1rat.. “

” Dapat rasaa baiknyaa abang uwaiss macamana hm, nang1s tengok dua beradik ni. selamat hari lahir dektaaa.. ”

Alhamdulillah selesai sudah sambutan ulangtahun kelahiran puteri kesayangan Shuib ini. Semoga majlis ini men1nggalkan kenangan manis buat Talita. Terus menjadi pendamping setia daddy dan anak yang solehah ye Talita.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu, IG Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..