” Yeyeeyyyy, kompang dipalu pengantin baru, moga berjodoh.. ” – Netizen

Reen Rahim Kongsi Satu Babak Lakonan PU Azman Dalam Drama ‘7 Hari Mencintaiku 3’, Namun Komen Daripada PU Azman Terima Usikan Peminat. Amboi Lain Macam Komen Cik Man. Sweet Habis, Haha !!

Berakhir sudah drama ‘7 Hari Mencintaiku 3’ semalam yang menampilkan Siti Saleha dan Shukri Yahaya sebagai tunggak utama drama tersebut. Namun, untuk musim ini berlainan daripada musim sebelumnya apabila Reen Rahim, PU Azman dan Ezad Lazim turut membintangi drama hebat ini.

Rata-rata penonton setia drama ini memberi respon positif dan ramai yang terhibur dengan watak Cik Man sebagai Taufik dan Reen sebagai Dr Fatin yang membuatkan ada yang sanggup menunggu di depan kaca televisyen.

Meninjau di akaun Instagram Reen sendiri, baru-baru ini telah berkongsi satu video babak lakonan Cik Man dalam drama 7 Hari Mencintaku 3. Tulis Reen di kapsyen memuji ‘dudanya’ dikata seorang yang hebat. Perkongsian oleh Reen itu telah mendapat perhatian peminat.

Selain itu, dilihat Cik Man turut tidak ket1nggalan memberikan komen pada posting Reen. Sehingga kini, video yang dikongsikan oleh Reen telah ditonton puluhan ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Ikuti perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, rata-rata menyukai watak lakonan Reen dan Cik Man. Malah ada yang berharap moga kedua mereka akan berjodohan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Dr fatin i love youuu, terima kasih ambil berat dengan Mia. Semoga selamat melahirkan anak. haha mu4hh, best sgt watak Fatin dan Taufik.. “

” Akhirnya baru berguna si Taufik ni. Ehhh dah boleh terima rujuk dah kot, hahaha tak puas ar tengok babak Fatin n Taufik.. “

” Antara watak yang menghidupkan kembali drama ni. Mana tahu betul-betul berjodoh Reen dan Cik Man, hahaha kami sokong.. “

” Fatin dah jadi crush i sekarang. Satu je tak best, episod last tak tunjuk pun Taufik dan Fatin sweet2, hehe.. “

” Sukalah, tak sangka duda Fatin ni last2 hebat kan. Hahahaaha patut lah Fatin nk balik kt duda dia.. “

” Hero her0in 7hm3, Fatin n Taufik, heehe hari2 tau tak sabar nak tengok babak Fatin n Taufik, tersenyum sorang2.. “

” Mana tahu ada yang masin mulutnya, Cik Man ada jodoh dengan Reen, mesti ramai yang sokong, hhehe amin2.. “

Respon Cik Man :

Alahai ramai rupanya masih tak boleh move on dengan watak Dr Fatin dan Taufik. Sampai ada yang berharap Cik Man dan Reen berjodoh. Apa-apa pun, memang terbaik lah lakonan Cik Man dan Reen, semoga keduanya akan terus berjaya dalam bidang yang diceburi mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Reen Rahim, PU Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..