” Humble dan macam gaya orang public sangat. Good girl sangat Fatima.. ” – Netizen

Video Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Pertama Kali Menaiki Kapal Terbang Cur1 Perhatian Peminat. Fuh Saat Mendeb4rkan Untuk Mommy. Good Girl Fatima !!

Menerusi akaun Instagram Fattzuralovelife, telah dikongsikan satu video yang memaparkan thr0wback ketika Fazura, Fattah dan Fatima menaiki kapal terbang untuk ke Kuantan sebelum Aidilfitri baru-baru ini.

Dengan pertanyaan di hujung kapsyen bertanyakan samada Fatima t4ntrums atau berjaya dalam misi perjalanan ini, semua gelagat Fatima yang bermula dari sampai di airport sehingga akh1r telah dipaparkan.

Membawa anak kecil berjalan apatah lagi pertama kali menaiki pesawat memang mengundang ker1sauan di hati kaum ibu. Iyelah risau si kecil cepat bosan dan mula menang1s serta mengam0k boleh kec0h jadinya hendak memujuk.

Ketika masih di dalam lapangan terbang, Fatima nampak happy melihat dari jendela bangunan kapal terbang yang berada di luar. Suka menyanyi dan membaca buku, Fatima bud4k yang behave dan nampaknya misi Fatima untuk menjadi traveller berjayalah.

Jom tonton video di bawah :

Video ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan ramai yang memuji sikap Fatima sepanjang perjalanan pendek ini. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya 1 family.. Humble dan macam gaya orang public sangat. Good girl sangat Fatima, Next London hehe.. “

” Success trip with lovely girl. Biasa ank perempuan jarang t4ntrums kot. Good and clever girl.. “

” Bud4k baik Fatima ni. Success nampaknya.. Mummy dgn daddy boleh cuti jalan jauh2 lagi la kalau mcm ni punya baik.. “

” Fatima akan behave sebab dia faham cakap mummy dan daddy. She good girl as always.. “

” Alolo sayang fatima, good girl next jadi travel partner mommy lah nanti. Fatima bud4k yg baik, clever dan cute.. “

” Such a good girl.. ok mummy.. can book a long overhaul flight dah.. Fatima next travel to Europe please.. “

Fatima nampak enjoy sahaja dengan perjalanan ini dan kata peminat bolehlah Fazura dan Fattah membawa Fatima bercuti ke destinasi yang lebih jauh selepas ini. Apa pun, ramai peminat yang seronok melihat gelagat Fatima yang comel dan semoga Fatima terus ceria sebegini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, IG Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..