” Hidung dia, fuh mancung betul.. ” – Netizen

Intan Ladyana Kongsi Gambar Thr0wback Anaknya, Evie Khadeeja Ketika Berusia 7 Hari. Wah Mancung Terpacak Betul Hidung Evie Ni. Macam Tengok Harris Alif Versi Bayi !!

Pelakon Intan Ladyana dan suaminya, Harris Alif sudah hampir 4 bulan bergelar ibu dan ayah. Dikurniakan seorang bayi perempuan, si kecil ini diberi nama Evie Khadeeja dan wajahnya dipamerkan kepada umum pada awal bulan Ramadhan yang lepas.

Meninjau akaun Instagram Intan Ladyana, telah dikongsikan sekeping gambar thr0wback yang memperlihatkan wajah Evie ketika berusia 7 hari. Evie yang diletakkkan baring secara mengiring dan Intan turut sama berbaring bertentangan dengan Evie.

Dari pandang sisi begini, kelihatan jelas hidung Evie yang mancung itu dan ianya menjadi perhatian para peminat. Ramai peminat yang menyedarinya dan memuji hidung terpacak Evie ini di ruangan komen.

Wajah Evie juga dikatakan oleh peminat nampak begitu seiras seperti wajah Harris. Kalau sudah ibu dan ayahnya mempunyai wajah yang cantik dan kacak, pastinya rupa paras yang elok itu akan diwarisi oleh si anak.

Jom baca perkongsian di bawah :

Semenjak posting ini dimuatnaik, ianya telahpun mencatatkan hampir 54 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Comel macam mama, halah halah halah hidung tu. Terpacak sungguh eh, mesti besar nanti cantik jelita macam mamanya.. “

” Comelnya Evie, mancung betul hidung baby ni. Muka ikut ayahnya sangat, ee ger4m tengok. Cute betul.. “

” Comelnya, mancung hidung dia. Alhamdulillah so sweet and cute mother and daughter.. “

” Mancungnya hidung dia, muka tak dinafikan lagi memang photostat muka Harris hehe. Cantik macam Intan.. “

” Auwhh baby girl, aunty wanna meet you. Totally mini you Intan, jat0h hati tengok comel sangat.. “

” Hidung dia, fuh mancung betul. Terpacak sungguh hidung si comel ni, muka memang ayah lah sangat.. “

” Dari tepi nampak sebijik macam Harris, macam tengok Harris masa bayi pulak. Hidung pacak tu ger4mnya tengok.. “

Memang mancung betul hidung si Evie ini. Sebelum ini gambar semuanya dari pandangan hadapan, tapi yang ini betul-betul menampakkan hidung pacak Evie. Semoga membesar dengan sihat Evie dan jadi penyejuk hati kedua ibu bapa selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Intan Ladyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..