” Perhhh, Mak Leha nyanyi lah, sedap.. ” – Netizen

Video Liza Abdullah Bersama Wafariena Menyanyikan Lagu ‘ Kalau Mencari Teman ‘ Raih Perhatian Ramai. Wahh Otai Masih Berb1sa, P0wer Lah Mak Leha !!

Siapa sangka, watak Mak Leha iaitu ibu mentua yang jah4t dibawa bintang ‘senior’, Liza Abdullah dalam drama rantaian 7 Hari Mencintaiku 2 telah membawa tuah apabila meraih trofi kategori Watak Antag0nis Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-34.

Sambungan drama tersebut menerusi 7 Hari Mencintaiku 3 buatkan ramai yang tak keru4n dengan pelbagai k0nfilik terjadi dalam keluarga Mak Leha. Sudah menghampiri episod terakhir menjadikan ia sebuah deb4ran para penonton untuk melihat kesudahan cerita tersebut.

Meninjau di akaun Instagram H0t FM telah berkongsi dua video yang memaparkan Liza Abddulah dan pelakon Wafariena menjadi artis jemputan. Namun menjadi perhatian adalah telatah kedua pelakon ini yang saling menyak4t antara satu sama lain.

Paling menarik Liza telah menyanyikan sebuah lagu bersama Wafariena bertajuk ‘Kalau Mencari Teman’ nyanyian asal penyanyi Ziana Zain. Hingga kini video itu telah ditonton lebih 20 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat rag4m Liza Abdullah bersama Wafariena dan menyukai suara Liza Abdullah ketika menyanyi. Antara komen-komen menarik adalah :

”  Perhhhh Mak Leha nyanyi, sedap lah. Hahhaa terhibur saya dengar radio pagi ni gar4-gar4 kehadiran Mak Leha dan bakal menantu.. “

 ” Ni Mak Leha season 2 kan, hahaha sy0k pula tengok korang dah berbaik, p0wer lah suara Mak Leha.. “

” Mak Leha setiasa melet0p dari season 1 smpai lah season 3, hebat haha. Tak sabar nak tengok kesudahan jadi apa.. “

” Dengar pagi tadi memang terhibur. Sampai tergelak sorang2 sambil drve kereta. Lama tak dengar Mak Leha nyanyi, masih berb1sa.. “

” Menjadi ar lakonan Wafariena ni, smpai orang melu4t betul, terbaik. Dua2 suara sedap, p0wer.. “

” Hahahaha ni memang kelakar, nanti jemput pula si Taufik dengan Dr Fatin lagi lah riuh rend4h jadinya, apa2 pun Kak Liza memang the best lah.. “

” Terhibur, tulah tak sabar nk tengok episod lah, paling ger4m watak Khuzairi, hahahaha. Wlpn rasa menyamp4h, tetap tonton.. “

Untuk sekadar info, selain bergelar seorang pelakon, dahulu Liza turut bergelar seorang penyanyi. Semoga Liza Abdullah akan terus berjaya sebagai pelakon dan segala urusannya akan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hotfm, Lizza Abdullah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..