” Keluarga saya ni sangat-sangat susah.. ” – Wawa Zainal

Perkongsian Wawa Zainal Mengenai Kehidupannya Dahulu Yang Susah. Sampai Macam Tu Sekali Yang Wawa Lalui. Tak Sangka Pula Adik Beradiknya Seramai Itu !!

Meninjau akaun Instagram Daebakingz, telah dikongsikan satu vide0 yang memaparkan Wawa Zainal berkongsikan mengenai sejarah kehidupannya yang tidak pernah diceritakan sebelum ini. Siapa sangka, jelitawan ini mempunyai bilangan adik beradik yang begitu ramai iaitu 23 orang.

Lahir dalam keluarga yang sus4h, Wawa berkata sekiranya mereka sekeluarga dapat makan ayam pada ketika itu, sudah cukup menggembirakan. Sebiji telor dibahagikan untuk 4 orang, itu sudah dapat membayangkan betapa sus4h dan terdesaknya untuk mereka sekeluarga melalui keper1tan hidup.

Dek kerana itu, Wawa tekad untuk merubah hidup. Selepas SPM, Wawa mencuba nasib untuk menjadi pelakon dan nasibnya baik dia diterima. Penghijrahan Wawa ke Kuala Lumpur tanpa ada duit di tangan, bermulalah kehidupan dan perjuangan Wawa sehinggalah menjadi dirinya seperti sekarang.

Untuk makluman, Wawa kini antara selebriti yang berkecimpung dalam dunia perniagaan dan bergelar jutawan. Semakin maju dari hari ke hari, Wawa meneruskan perjuangannya ini bersama suami tercinta, Aeril Zafrel.

Jom tonton video di bawah :

Benar kata orang, kesusahan hidup akan merubah kehidupan seseorang pada masa akan datang. Semangat untuk keluar dari kep0mpong kem1skinan, menjadi pemangkin kepada sebuah kejayaan dan kegemilangan.

Menang1s Wawa sambil bercerita, sayu mengenang kembali kehidupannya dahulu. Apa pun, kehidupan Wawa kini sudah jauh berbeza dan senang hasil usaha kerasnya. Semoga Wawa sentiasa dikurniakan Allah rezeki yang melimp4h ruah dan berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daebakingz, IG Wawa Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..