” Sed1h lah tengok, I feel you tapi redha itu indah.. ” – Netizen

Datin Elvina Mohamad Kongsi Moment Ketika Tahu Dirinya Berbadan Dua Namun Kegug0ran Selepas Itu. Sed1h Tengok Elvina Menang1s. Allah Tahu Yang Terbaik, Elvina Kuat !!

Hasil tinjauan kami di akaun Instagram Elvina Mohamad, telah dikongsikan satu video yang berkisarkan tentang kehamilannya buat kali kedua. Dimulai dengan kegembiraan, namun sayangnya pengakhirannya tidak seperti yang diinginkan oleh Elvina.

Coret Elvina di ruangan kapsyen, semuanya sudah ketentuan Allah. Diuji untuk mengetahui sekuat manakah hambanya menghadapi ujian, Yang Maha Berkuasa juga mengh1langkan apa yang kita inginkan supaya kita belajar untuk redha dengan ketentuanNya.

Elvina mengalami kegug0ran ketika kandungannya sudahpun berusia 3 bulan. Tidak hanya Elvina, malah suaminya juga teruja ketika ditunjukkan hasil ujian kehamilannya. Siapa tidak gembira bakal menimang cahayamata lagi setelah beberapa tahun menanti.

Redha dengan ketentuan Allah, Elvina hanya mampu menang1s kesed1han kerana kegembiraan yang diberi hanya sebentar cuma. Mungkin Allah ingin menggantikan dengan lebih baik pada masa yang akan datang.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Elvina ini telahpun meraih lebih 10 ribu likes daripada peminat setakat ini. Simpati dan turut bersed1h, peminat memberikan kata-kata semangat untuk Elvina. Antara komen-komen peminat :

” Be strong El, kau wanita hebat.. ” – Janna Nick

” Oh baby girl Allahuakhbar .. Allah will replace u with another seed Insyallah, Masyaallah Kun Faya Kun.. “

” Be strong El, Insha Allah ada rezeki lagi akan datang. Saya keh1langan anak selepas 6 hari melahirkan dia. Keluar dengar dia nang1s semua tpi tuhan sayang dia dan ambil dia.. “

” Ad0i sed1hlah tengok. I feel you tapi redha itu indah. Be strong dear. Insyallah ade hikmah and ade rezeki dari Allah SWT one day. insyaAllah.. “

” Sed1hnya, bersabar ya Ila. Insha Allah ada rezeki lain. Dia lebih mengetahui, be strong ok beautiful lady.. “

” Dia ingat kena c0vid test pun senyum lebar ye. Bethoooolll lah ko ni anep. be strong ya syg.. ada rezeki lain tu in shaa Allah. Mommy kuat.. “

” Allah Maha baik. Moga berita gembira yg kita dapat menambahkan lagi ketaatan kita padaNya.. “

” Takziah… Allah Maha Tahu,Pegang je kata² tu, InshaAllah ada nikmat yg akn digantikan dikmudian hari, banyakkan rehat. Jaga emosi. Yakin yg Allah akan bagi pada masa yg tepat. Dialah sebaik Perancang.. “

Ped1h untuk diharungi namun perancangan Allah adalah yang terbaik. Pastinya ada yang lebih baik akan diberikan oleh-Nya pada masa akan datang. Takziah Elvina daripada kami di Berita Kopak dan semoga Elvina terus kuat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elvina Mohamad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..