” Aww cutenya, umur 1 bulan macam muka ibu.. ” – Netizen

Gambar Thr0wback Anak Ernie Zakri, Nur Khawla Soleha Ketika Berusia Sebulan Raih Perhatian. Alahai Khawla, Cute Macam Muka Mommy. Sekarang Sudah Berubah Jadi Muka Daddy !!

Ernie Zakri telah pun selamat melahirkan cahayamata sulungnya pada 22 Februari yang lepas secara pembed4han. Menamakan puterinya ini sebagai Nur Khawla Soleha, maksud namanya juga sangat indah.

Sebagaimana anak selebriti lain, Ernie telah pun mewujudkan sebuah akaun sosial buat Khawla. Meninjau akaun Instagram Nkhawlasoleha, ianya telahpun diikuti hampir 6000 pengikut semenjak dibuka beberapa hari lepas sehingga setakat ini.

Melihat entry terbaru di akaun ini, beberapa keping gambar Khawla telahpun dikongsikan. Mempamerkan wajah Khawla ketika berusia sebulan, gambar photosho0t ini diambil sendiri oleh Syamel.

Ianya biasa bagi bayi yang baru dilahirkan, wajahnya akan sentiasa nampak berubah dari hari ke hari. Memetik kata peminat, wajah Khawla ketika berusia sebulan ini nampak lebih seiras dengan wajah Ernie.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Posting ini telahpun mendapat lebih 2000 tanda suka daripada peminat setakat ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Aww cutenya, umur 1 bulan macam muka ibu. Umur 2 bulan muka daddy pulak haha.. “

” Umur sebulan ni nampak muka maknya tapi skg byk ke arah paknya. Apa2 pon tetap buah hati pengarang jantung ibu & daddy kan. Semoga Khawla membesar dalam rahmat keberkatan Allah, jadi anak soleha ya sayang.. inshaAllah.. “

” Cute, ee Ernie Junior la masa ni. Comel sangat Khawla Soleha. I love you baby girl.. “

” Ernie Junior sangat ni, comel nau lah.. muka berubah-ubah.. sekejap muka ibu, sekejap muka daddy.. “

” Muka mommy sangat ni, Ernie Junior. Khawla usyuk ashem Lola. tomel dan temb4m dah.. “

” Alahai comelnya, yang ni muka ibu. Sekarang dah jadi muka daddy. Kecomelan amoi cantikk.. “

” Ala ala temb4mnya, g1g1t pipi tu kang. Muka Ernie sangat masa ni, sekarang dh tukar muka daddy.. “

Baru sebulan sudah nampak bamb4m lah Khawla. Tidak kisahlah muka Ernie ataupun Syamel, yang penting Khawla membesar dengan sihat. Semoga Khawla menjadi anak yang solehah dewasa kelak buat ibu dan daddy tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nkhawlasoleha, IG Ernie Zakri, IG Azwa Honey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..