” Enjoy betul Alisa, comel dua adik-beradik ni.. ” – Netizen

Video Gelagat Yusuf Iskandar, Alisa Aisyah Dan Rakan-Rakan Ketika Rumah Terbuka Di Rumah Mereka Raih Perhatian Ramai. Wah Seronoknya, Macam-Macam Permainan Ada. Mini Library Pun Ada, Meriah Sungguh !!

Meninjau ke akaun Instagram Yusuf Iskandar, perkongsian video terbaru Yusuf dan adiknya, Alisa Aisyah telah meraih perhatian ramai peminat. Video tersebut dirakamkan ketika majlis rumah terbuka hari raya yang diadakan di rumah mereka tempoh hari.

Jika sebelum ini, Hanis memuatnaik video merakamkan suasana rumah terbuka di rumahnya, video kali ini pula merakamkan gelagat anak-anak yang berada di majlis tersebut. Dapat dilihat Yusuf dan Alisa sangat gembira dikelilingi ramai kawan-kawan.

Selain menjamu selera, kanak-kanak yang hadir juga bermain pelbagai permainan bersama-sama Alisa dan Yusuf. Mereka bermain gelungsur di bilik Alisa, bermain belon dan ada juga yang bermain piano. Seronok sangat mereka kerana bebas ke mana sahaja.

Perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 26 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik semalam. Seronok kanak -kanak yang hadir dapat bermain pelbagai permainan dan juga dapat membaca buku-buku yang banyak ada di bilik Yusuf dan Alisa.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat Alisa yang begitu ceria. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comelnya, so lovely.. Yg awal2 tu ke bakal suami alisa.. Rindu dgn yusuf alisa.. Alisa enjoy betol dia.. selamat hari raya alisa dan yusuf.. “

” Comelnyer yusuf dgn Alisa.. Cub1t sikit si alisa tu.. Alisa is so kiuuuuuuttttt.. salam Aidilfitri yusuf sekeluarga.. “

” Eeh that orange boy and girl tu anak eizlanyusof kan ? if im not mistaken ? both so beautiful.. Nak dtg rumah boleh ke.. “

” Selamat hari raya alisa n abang yusuf Comelnyaaa.. bagi peace eh alisa.. so cute la both.. nampak seronok sangat.. “

” Selamat hari raya yusuf dan alisa dua comel.. cantik bergaya alisa dan yusuf.. so happy ramai kawan kan.. “

” Comelnyaa. Selamat hari raya Alisa dan Abang Yusuf.. eee ger4m alisa.. rasa nak cub1t.. ke main suka dia open house.. “

” Selamat hari raya Aidilfitri Yusuf, Alisa dan keluarga.. comel dua ketul ni.. raya tahun ni sama warna ngan abg la yusuf .. “

Yusuf dan Alisa juga dilihat tidak kedek0t untuk berkongsi permainan dengan kanak-kanak lain. Bagus sangat sikap kedua adik-beradik ini. Semoga Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah menjadi anak yang soleh dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Yusuf Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..