” Gambar yang digunt1ng dan disatukan, cantiknya.. ” – Netizen

Video Proses Melukis Potret Keluarga Shuib Bersama Arw4h Isterinya, Siti Sarah Raissuddin Raih Perhatian Ramai. Wah Macam Ni Rupanya Proses Membuatnya, Memang Terbaik Lah !!

Sebelum ini, menerusi akaun Instagram Siti Sarah Raissuddin telah berkongsi beberapa gambar Shuib bersama anak-anak menerima kiriman sebuah lukisan potret. Paling istimewa lukisan potret tersebut turut memaparkan arw4h Siti Sarah yang sedang menduk0ng anak keempatnya, Ayash.

Terbaru, di akaun Instagram lovetaofficial telah berkongsi satu video yang memaparkan proses menghasilkan lukisan potret tersebut. Rupanya permulaan untuk melukis, setiap gambar yang ingin dilukis telah digunt1ng dan dicantum di atas satu helaian kertas.

Kalau dilihat ianya bukan sebuah kerja yang mudah dan memerlukan kreativiti pelukis. Namun hasil lukisan potret itu dilihat begitu cantik, ‘hidup’ serta semestinya menjadikan sebuah kenangan yang dapat diabadikan buat keluarga Shuib.

Video proses menghasilkan lukisan potret keluarga Shuib ini telah ditonton lebih 8500 tontonan sejak ia dimuantnaik ke akaun Instagram. Wah, menarik perkongsian ini, cantik betul lukisan yang dihasilkan oleh pelukis itu.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, warganet telah memuji kecantikan hasil lukisan potret tersebut. Antara komen-komen warganet adalah :

” Gambar yang digunt1ng dan disatukan, cantiknya hasilnya. Rasa macam arw4h masih ada, semoga terubat rindu keluarga mereka.. “

” MasyaAllah, beautiful potret. Bukan mudah rupanya nak menghasilkan sesebuah potret ya. Al-fatihah buat arw4h Siti Sarah.. “

” Ya Allah cantik, tapi kenapa tengok rasa sed1h. Moga gambar ni menjadi sebuah kenangan terindah buah anak-anak arw4h Siti Sarah.. “

Kedatangan lebaran pada kali ini pastinya berbeza pada tahun lalu. Pemergiaan arw4h Siti Sarah membuatkan suasana menjadi kurang ceria buat suami tersayangnya, Shuib dan anak-anak. Namun pasti ramai tahu, Shuib dilihat seorang yang tabah.

Apa-apa pun, kita doakan yang terbaik buat keluarga Shuib untuk meneruskan kehidupan mereka. Memang per1t melalui semua ini, namun sudah tertulis ketetapan takdir dan berharap Shuib akan terus bahagia bersama anak-anak tersayang. Al-fatihah buat arw4h Siti Sarah Raissuddin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG lovetaofficial, Shuib Sepahtu, Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..