” Wah cantiknya istana syurga mummy, kemas.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Dalaman Rumah Ibu Shaheizy Sam, Khaty Fauziah Yang Cur1 Perhatian Peminat. Fuh Kemas Dan Nampak Elegant Betul. Tenang Mata Memandang !!

Ibu kepada pelakon Shaheizy Sam, Khaty Fauziah kini menetap di Bandar Bersejarah Melaka. Bahagia dengan kehidupannya bersama dengan suami tercinta, anak-anak Khaty sering mengunjungi terataknya itu.

Meninjau akaun Instagram Khaty Fauziah, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memperlihatkan hiasan dalaman rumah Khaty. Pendek sahaja kapsyen Khaty berbunyi ‘ Teratak Nenda, dulu dan sekarang ‘.

Tanpa menggunakan khidmat daripada Interior Designer, semuanya dilakukan sendiri oleh Khaty menggunakan ideanya tersendiri. 10 keping gambar yang berbeza sudut rumahnya semuanya nampak indah susun aturnya.

Laksana istana, nampak mewah dihiasi pokok yang menghijau membuatkan ianya sedap dipandang mata. Ruang tamunya nampak elegant, manakala ruangan makan pula cukup luas untuk keluarga besar seperti Khaty ini.

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Khaty ini sehingga kini telahpun mencatatkan lebih 2000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Cantik Umah Mummy.. Love it , ain suka interior design rumah mummy masa datang raya itu hari.. “

” Doakan saya juga dpt buat layout rumah MCM ni satu hari nanti untuk keluarga besar saya… aamiin.. “

” Wah cantiknya istana syurga mummy. nak perg1 beraya boleh tak hehe. Tak puas tengok nampak seni sangat sentuhan mummy ni.. “

” Cantik mahligai puan Khaty Fauziah, home sweet home. Bestnya suasana rumah macam ni, tenang je.. “

” Lawanya rumah, cantik sungguh. pandai sungguh Khaty menghias, berkenan la tengok. Doakan saya dapat buat macam ni jugak.. “

” Cantik sangat sangat, walaupun mampu tengok dalam ni je. Kemas dan very detail. Setiap sudut ada ketenangannya tersendiri.. “

” Cantiknya dalaman rumah, tenang je. Bijak sungguh menghias, sentuhan magic ni. mmg dri dlu smpai skrg trbaik lah pndai deco rmah ktngan. pandai lah mmy hiasan cntik2 smua.. “

Indah dan tenang, itu yang rata-rata komen diberikan oleh peminat. Rumah sebegini memang jadi idaman dan impian ramai orang. Bolehlah peminat menjadikannya idea untuk menghias rumah sendiri selepas ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Khaty Fauziah 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..