” Tak boleh tengok video ni, lawak sangat. Tengok ulang-ulang pun tetap gelak.. ” – Netizen

Gelagat Abby Abadi Bermain Bersama Keluarga Ketika Beraya Di Rumah Norman Hakim Buat Peminat Terhibur. Mama Abby, Dah Macam Kanak-Kanak Riang. Buat Perang4i Lagi, Dah Melepas. Haha !!

Seperti biasa, keluarga besar Norman Hakim dan Abby Abadi akan berkumpul untuk meraikan Aidilfitri. Memilih 15 Syawal, sambutan diteruskan di rumah Norman dan Memey Suhaiza pula. Hanya dihadiri sahabat terdekat, memang meriah apabila semuanya berkumpul.

Meninjau akaun Instagram Abby Abadi, telah dikongsikan satu video ketika mereka beramai-ramai bermain games. Sekadar untuk suka-suka, permainan kali ini menggunakan tin dan perlu digolekkan ke arah hadiah yang diinginkan.

Dalam video ini giliran Abby bermain dipaparkan. Kata Abby ini yang paling menyak1tkan hati. Manakan tidak, elok tin berhent1 di hadiah berupa wang cash RM300, alih-alih tinnya bergolek mengundur ke belakang.

Nampak happy betul Abby sampai melompat-lompat, namun sudah bukan rezeki akh1rnya dapat jam sahaja. Seloroh Abby, kuat sangat lompatannya sampai bergeg4r lantai katanya. Betullah pepatah berkata, menyesal kemudian tiada gunanya haha.

Jom tonton video di bawah :

Norman turut berkongsikan gelagat Abby ini di akaun Instagramnya. Siap dengan tip lagi Norman beri jika mereka bermain lagi games ini pada raya yang akan datang. Bagus sungguh Papa Oman ni.

Gelagat riang Abby ini telah menghiburkan hati peminat yang menontonnya. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Lawak la haha, ger4m je. Mama Abby lompat kuat sangat tp serious mama Abby kelakar sgt.. siapa tak happy kan duit RM300 haha.. “

” Ad0h sayang betul, menyes4l tak berlagu haha. tak aper .. cuba lagi next time dengan penuh redha.. “

” Tak padan dengan pakai kain melompatnya, sbb tu orang tua pesan.. dpat duit trus simpan dlm poket.. lepas tu baru lompat haha.. “

” Haha tak boleh tengok video ni. lawak sangat. dia punya geg4ran tuu laju tin air tu luncur haha. nasib baik cover lagu . Kalau tak habis dengar suara mama abby yang bergeg4r rumah.. “

” Adoiii ulang ulang tengok part yang lompat tu.. Kanak-kanak ribena betoii. Pandai betul tin tu reverse balik haha. Kalau tak dapat dah kak abby duit tu.. “

” Ad0h tengok ulang-ulang pun tetap gelak. Kelakarlah abby ni. Boleh tin tu patah balik, rug1.. “

” Ni memang lawak haha, comel sangat perangai kak abby ni. Mesti satu rumah gelak haha. Melepas duit shopping 1 hari mama haha.. “

Kelakar juga melihat gelagat Abby ni, siapa yang tak gembira nak dapat rezeki duit banyak. Namun apakan daya, bukan rezeki Abby. Satu rumah ketawa melihat gelagat comel Mama Abby ini. Memang kec0h dan meriah semua.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abby Abadi, IG Norman Hakim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..