” Dah besar dah dia, comel sangat.. ” – Netizen

Gelagat Anak Nadzmi Adhwa Dan Ardell Aryana, Arwa Malaikha Urwa Cur1 Perhatian Ramai. Wah, Dah Besarlah Urwa. Makin Comel Dan Cantik. Rambut Pun Dah Panjang !!

Meninjau ke akaun Instagram Arwa Malaikha Urwa iaitu anak kepada pasangan selebriti, Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana, p0sting terbaru yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai. Ini kerana sudah lama pasangan ini tidak berkongsi perkembangan anak mereka, Urwa.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan gelagat Urwa berjalan dan memberi makanan kepada ikan. Urwa yang memakai baju kurung berwarna kuning kelihatan comel sekali berjalan sambil membawa sebungkus roti.

Kini usia Urwa sudah 1 tahun 11 bulan. Ini bermakna tidak lama lagi Urwa akan mencecah usia 2 tahun. Sebagai ibubapa pasti merasakan betapa pantas masa berlalu dan melihat anak begitu cepat membesar di depan mata.

Baru sehari dikongsikan, p0sting ini sudah mendapat lebih daripada 2 ribu tanda suka. Ramai yang ger4m melihat gelagat Urwa yang comel dengan wajahnya yang putih melepak. Maklumlah ibu dan bapa Urwa pun putih-putih belaka.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang mendoakan yang baik-baik buat Urwa. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comeyyy nyer.. cute sgt… semoga urwa dilindungi, dirahmati fan di kelilingi org yg baik2… moga berjaya dunia dan akh1rat.. amiin.. “

” Subhanallah pandai nya urwa.. sayang nak pergi mana tu.. cantiknya urwa.. Tangan tu kemain putih melepak.. “

” Masha allah sihat terus adik Urwa.. comelnya dia tu.. Aunty doakan jd Anak yg solehah ya syg malaikhaurwa .. “

” MasyaAllah…. Semoga membesar menjadi anak yg soleha syg urwa.. comelnya awk sayang… Semoga jadi anak solehah n berbakti kpd ibu ayah ya sayang.. “

” MashaAllah, dah besar ye, urwaa. Cute sgt.. Macam familiar je muka urwa… Rupanya mcm jamjam… Cute je .. “

” Masyaallah dah besar dah urwa .. Steady muka dia.. cute jer.. macam muka umi dia.. Alhamdulilah anak comel.. “

” Dah besar dah.. yeay comel.. haritu jumpa depan depan tak puas rasa.. semoga membesar menjadi anak solehah.. “

Bak kata pepatah ke mana tidak tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi, begitulah melihat Urwa yang comel ini. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Arwa Malaikha Urwa membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. InsyaAllah, amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Malaikha Urwa, Ardell Aryana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..