” Alahai comel tengok Ustaz Azhar layan anak syurganya.. ” – Netizen

Video Ustaz Azhar Idrus Menyuap Makan Anaknya Cur1 Perhatian Ramai Peminatnya. Comel Melihat Cara Layanan Ustaz, Lagi-Lagi Part Last Tu !!

Ustaz Azhar Idrus lebih dikenali dengan gelaran UAI ialah seorang penceramah bebas yang cukup dikenali di negara ini. Ustaz Azhar terkenal dengan gaya penyampaian yang menghiburkan dan bersahaja, serta pekat dengan slanga Terengganu.

Meninjau di akaun Instagram Jentikhati telah berkongsi satu video yang memaparkan UIA meluangkan masa bersama keluarganya sedang menjamu selera di sebuah restoran dan di dalam video tersebut terlihat cara Ustaz Azhar sedang melayan anak istimewanya.

Dalam video itu, Ustaz Azhar telah menyuap makanan kepada anaknya yang dipanggil Mukmin.  Walaupun anak istimewa, jelas terlihat Ustaz Azhar sangat menyayangi Mukmin. Perkongsian video tersebut telah muncur1 perhatian para peminat Ustaz Azhar.

Hingga kini video Ustaz Azhar sedang melayan anaknya itu telah mendapat lebih 42 ribu tanda suka dan 100 lebih komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Alahai suka tengok cara Ustaz Azhar layan Mukmin.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai video tersebut dan pelbagai respon telah diberikan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comel anak istimewa ustaz. Kalau sekmu gi ceramah ustaz, Ustaz akan selalu bawak anok dia yg ni, ke mane saja, kasih syg  tak berbel4h bg.. “

” Hahaha comel lah tengok video ni, dia boleh menyak4t ayah dia balik minta minuman konon ped4s sangat lah tu, hehe.. “

” MasyaAllah untuk ustaz, ada anak syurga. Kasih seorang ayah, nampak penyayang betul UAI layan anak tersayang.. “

” Ustaz ni bagus, bukan cakap je, tujuk contoh juga. Kita yang tengok video ni dapat tahu akhlak Ustaz dengan keluarganya.. “

” Alahai comel tengok Ustaz Azhar layan anak syurganya. Kakak saya cikgu yang ajar anak Ustaz Azhar, pagi2 kakak cakap Ustaz akan hantar anak dia naik skuter.. “

” Firts time dapat tengok family Ustaz. Anak syurga, tiket untuk ke syurga, masyaAllah subhanallah, suka tengok cara ustaz.. “

” So sweet lah Ustaz, Mukmin kabo pedahh haha, comei lah tengok. Semoga ustaz sekeluarga sokmo bahagia.. “

Kasih seorang ayah, sweet tengok. Lagi-lagi part last tu comel sangat, sempat lagi Mukmin menyak4t Ustaz Azhar. Apa-apa pun semoga segala urusan Ustaz Azhar sentiasa dipermudahkan dan bahagia bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jentikhati, Ustazazhar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..