” Selepas setahun baru dapat tengok muka baby Miera.. ” – Netizen

Miera Leyana Kongsi Gambar Anak, Rachel Aisyah Selepas Setahun Melahirkan Raih Perhatian Ramai Peminat. Alahai, Comelnya Aisyah, Sebijik Muka Ibunya !!

Meninjau ke akaun Instagram Miera Leyana, perkongsian terbaru Miera telah meraih perhatian ramai peminat. Ini kerana Miera telah berkongsi buat kali yang pertama gambar anak sulungnya yang diberi nama Rachel Aisyah.

Hari ini genap setahun usia Aisyah yang dilahirkan pada 16 Mei tahun lalu. Miera telah berkahwin dengan seorang usahawan bernama Rosland Othman. Seperti sedia maklum, jarak usia antara mereka sangat jauh iaitu berbeza 20 tahun.

Perkongsian Miera ini sememangnya dinantikan oleh para peminatnya dan Miera sememangnya menyimpan rapi sebarang perkongsian mengenai anaknya selama satu tahun. Akhirnya apa yang dinantikan selama ini ditayangkan kepada umum.

Baru beberapa minit ia dikongsikan, gambar ini sudah menerima lebih daripada 3 ribu tanda suka. Wajah Aisyah sangat seiras dengan ibu dan bapanya. Comel sangat Aisyah dengan gaun yang dipakainya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian Miera ini turut dihuj4ni dengan ucapan hari lahir buat Aisyah. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Awww… Happy Birthday to little Rachel Aisyah.. Betulkn miera baru tunjuk muka baby..so comel… and mama pun sgt cantik.. “

” Happy 1st Birthday baby Rachel Aisyah.. So cute beautiful like mommy dia .. seks1nyaa bibir baby tuu.. macam mommy dia.. “

” Happy birthday Rachel Aisyah omeyyy ni.. Subhanallah comelnya baby, Alhamdulillah syukurillah.. Muka Miera sangat.. “

” MasyaAllah so cuteee.. Happy birthday baby.. afterr 1y baru acik dpt ngk.. yr mommy pandai dia keep.. kaki awak pun dy takde tnjuk.. “

” Happiest First Birthday Baby Girl.. Finally Dpt tgk bby miera.. Happy Family.. Mashaa Allah.. comel lah baby.. “

” Happy birthday rachel aisyah.. Lovee you Rachel .. comel dan cantik.. baru nampak muka baby.. “

” Happy birthday to your sweet little lady.. Muka mommy , mata daddy.. so cute, omeynya rachel aisyah… Hugsss and k1ss to you my babygirl.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun yang pertama kepada Rachel Aisyah. Semoga membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan juga di akh1r4t. InsyaAllah, Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Miera Leyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..