” Masuk air betul lah, terhibur aku.. ” – Netizen

Video Kuna Muzani Menyanyi Karaoke Lagu Kerja G1la, Nyanyian Asal Amy Search Buat Ramai Terhibur. Wah Siap Keluar Suara Rock. Sampai Anak Kuna Pun Ternganga Melihat Gelagat Mak dan Mak Saudaranya, Kuza. Haha !!

Meninjau ke akaun instagram Kuna Muzani, satu video yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai netizen. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Kuna sedang menyanyikan lagu Kerja G1la yang dipopularkan oleh Amy Search.

Pada ketika itu, ramai kaum keluarga dan sanak saudara berada di rumah kerana menyambut perayaan hari raya Aidilfitri. Dapat dilihat ramai yang merakamkan gelagat Kuna menyanyi dengan gaya bersahaja dan menghiburkan.

Selain itu, apa yang mencur1 perhatian ialah reaksi anak lelaki Kuna, Nick Hakimi yang memakai baju Melayu berwarna hitam. Nick yang duduk di kerusi berdekatan ibunya seolah-olah terlop0ng melihat gelagat ibunya menyanyi.

Tidak ketinggalan juga adik Kuna iaitu Kuza yang turut sama-sama menari apabila Kuna sedang menyanyi. Wah, nampak meriah betul apabila ramai-ramai berkumpul dan masing-masing melayan perang4i ‘ masuk air ‘ mereka.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat video ini dengan memberi komen berserta emoji ketawa. Antara komen-komen lain yang diberikan :

” Yg baju melayu itam tu nape mcm ternganga tgk akak ?? memang g1la.. beria ek.. terhibur aku.. selamat hari raya.. “

” Baju hitam tu haha.. Slmt hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin…. Akak ni family ke.. meriah betul.. masuk air semua.. “

” Lorrrrr kenape kunamuzani takde job ko ? suara tu aku kenal sangat…. Masuk Air betul laa hahahah.. Selamat hari raya kak kuna… dok klate ke ni.. haha, naka mu.. “

Perkongsian Kuna ini telah menerima lebih daripada 400 tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Boleh tahan ‘masuk air’ juga Kuna dan juga Kuza walaupun mereka jarang melakonkan watak komedi dalam kebanyakan drama.

Sesekali apabila berkumpul beramai-ramai, pastinya ada sahaja perang4i ‘ g1la-g1la ‘ masing-masing yang memeriahkan suasana. Rasanya masih belum terlambat untuk kami di Berita Kopak mengucapkan selamat menyambut hari raya Aidilfitri kepada Kuna Muzani. Rayakan sebulan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kuna Muzani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..