” Tak0t rahsia terb0ngkar ke tu Alisa. Kemain jari tu warn1ng abang. Haha.. ” – Netizen

Video Alisa Aisyah Ketika Melihat Sesi Minta Maaf Antara Yusuf Iskandar Dan Hanis Zalikha Buat Peminat Terhibur. Amboi Alisa, Bukan Main Lagi Jari Tu Warn1ng Abang Yusuf. Tak Nak Bagi Pecah Rahsia Ke Tu, Haha !!

Telatah dua permata hati Hairul Azreen dan Hanis Zalikha iaitu Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah seringkali menjadi perhatian peminat. Kedua-duanya petah bercakap, bijak dan mempunyai perang4i tersendiri yang mencuit hati.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Hairul Azreen, telah dikongsikan satu rakaman video yang memaparkan Yusuf sedang bersalaman dan meminta maaf dengan Hanis. Yusuf seperti selalu, cukup lembut dan sopan sahaja tutur katanya.

Memohon maaf atas kesilapan yang dibuatnya, mata Yusuf melihat ke arah Alisa yang berada di belakang Hanis. Apa yang melucukan adalah gelagat Alisa yang menunjukkan isyarat tangan seperti memberi am4ran kepada abangnya itu.

Alisa memang sedikit nak4l berbanding Yusuf. Gel1 hati peminat melihat gaya Alisa, selalunya abang yang tua yang warn1ng adik tetapi berbeza dengan adik-beradik ni. Alisa pula yang selalu ‘membul1’ abang, haha.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Hairul ini telah pun meraih lebih 90 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Alisa haha, muka dia tu ya ampun haha. tak0t pec4h lubang la tu haha. Comelnya dia bagi isyarat dekat abang.. “

” Alahai Alisa haha, kemain ek. Alisa be like, jangan pec4hkan rahsia kita abang. Nampaknya kita tau siapa master mind for all agenda’s . abg coverline adikk.. “

” Alisa Aisyah haha, ger4m eh tengok dia ni. Nasib la comel, ger4m betul buat gaya macam tu.. “

” Ad0hai Alisa, comel macam mak nenek dekat belakang tu haha. Alisa macam , jangan cakap pasal rahsia kita.. “

” Dulu masa kecik2 mcm ni lah. Anak no 2 mmg Peranga1 sangat. Apa2 pun Comey sangat lah Alisa ni.. “

” Ger4m la alisa.. Nmpk byk akal di situ. Gar4ng sungguh adiknya tuh. Comel betul yg kat belakang tu ye.. no no no.. hehehe.. “

” Alisa trolling abg dia. Muka dengki sgt si comey tu ger4mm. Alisa selalu buat hal. Abg please.. mengaku sikit2 sudah.. jgn pecah semua please.. “

” Tak0t rahsia terbongkar ke tu alisa. kemain jari tu warn1ng abang haha. comelnya perang4i, nak4l betul.. “

Alisa Alisa, memang kelakar si tada mommy ni. Jari dengan ekspresi muka tu boleh buat orang tergelak melihatnya. Abang Yusuf pun baik sahaja, lembut macam mummy. Semoga kedua-dua si kecil ini sentiasa menjadi anak yang soleh dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hairul Azreen, IG Alisa Aisyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..