” Ger4m lah tengok, petah bercakap Fatima ni.. ” – Netizen

Video Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Yang Kini Sudah Petah Bercakap Raih Perhatian Ramai. Alahai, Comel Sangat Fatima Mengus1k Daddy Dia !!

Meninjau ke akaun Instagram, beberapa buah video anak kepada pasangan selebriti, Nur Fazura dan Fattah Amin iaitu Nur Fatima Aisya yang kini sudah petah bercakap telah meraih perhatian ramai.

Antara video yang dikongsikan ialah gelagat Fatima mengus1k bapanya dan juga gelagat Fatima yang sedang makan sambil memuji makanan tersebut sangat sedap. Kepetahan Fatima bercakap ini membuatkan ramai yang ger4m melihatnya.

Video – video ini kebanyakkannya di ambil menerusi Instastory Fazura dan juga Fattah. Ia dikongsikan semula di akaun Instagram peminat pasangan ini. Makin comel Fatima dan nampak pandai berdikari.

Untuk rekod, Fatima dilahirkan pada Oktober 2020 kini sudah berusia lebih setahun. Kelahiran Fatima menjadi penyeri rumahtangga pasangan ini kerana setelah dua tahun berkahwin barulah dikurniakan cahaya mata.

Jom tonton video di bawah :

Lagi video dikongsikan :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat Fatima yang sudah pandai bercakap. Antara komen-komen yang diberikan :

” Awak ni mintak di gig1t ke comel sangat2.. Hey hey baby comel.. selamat hari raya aidilfitri fatima sayang.. “

” Awakkk niiii.. Sayangnya fatimah Dah bijak bercakap.. Selamat Hari raya Fatima. Cantik dan bijak sangatlah awak ni. Suka tengok Fatima ni.. “

” Aduhai cute nya.. Comel lah toncet awak ni.. Girls know how to convince n confuse their dad.. salam aidilfitri.. “

” Awak ni kan Ger4m.. So cute fatimah pandai sangat2 sedap katanya, bijak btl.. Nampak berdikari kat situ.. anak solehah, insyaAllah.. “

” Haha comelnya… Awak nii.. love u Fatima. Makan pun sangat kemas dan tak com0t. So love. Budak bijak ni.. “

” Comel lah awak ni.. cerdiklah awak nii.. Petah n comellll.. Encem la papa awak ni… ger4m sgt nengok dia.. cuteeeneess overload.. “

” Ger4m lh tngokk petah bercakap fatimh ini.. Fatima is so cute and adorable girl.. Omellah cucu I so polite adorable klu jumpa nak ks duit raya.. “

Siapa tidak ger4m melihat Fatima bercakap kan. Comel sangat sebutan Fatima yang sentiasa bermula dengan sebutan ‘Da’. Semoga Nur Fatima Aisya membesar menjadi anak yang solehah dan berjaya dalam kehidupan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazurafancy.kl, Bamtahdolly

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..