” Dah besar Aisya. Amboi kemain lagi dia, comel sangat lah… ” – Netizen

Video Gelagat Anak Perempuan Datin Seri Umie Aida, Aisya Humaira Sedang Bersolek Yang Mencur1 Perhatian Ramai. Alahai Aisya, Dah Pandai Makeup Ye. Pandai Bergaya Pulak Tu. Comel !!

Ramai yang tahu bahawa pelakon Datin Seri Umie Aida mempunyai seorang anak angk4t perempuan. Dijaganya sejak usia masih bayi, kini Aisya Humaira sudah pun menjangkau usia tiga tahun pada tahun ini.

Bagi yang mengikuti Datin Seri Umie Aida di akaun Instagram, Datin Umie selalu berkongsi perkembangan Aisya buat tatapan umum. Bahkan jangan tak sangka, si kecil ini mempunyai para peminat yang setia mengikuti perkembangannya.

Terbaru, Datin Seri Umie ada memuat naik satu video yang memaparkan gelagat Aisya sedang bersolek ketika hari raya baru-baru ini. Tulis Datin Umie di kaspyen bahawa Aisya sedang bersolek dan ke manalah dia hendak pergi beraya.

Perkongsian video gelagat terbaru Aisya itu telah menarik perhatian ramai. Ada yang yang memuji anak d4ra Datin Umie sekarang semakin comel dan wajahnya juga saling tidak tump4h seperti Datin Seri Umie Aida.

Tonton video di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian video oleh Datin Seri Umie dan suka melihat gelagat dan gaya Aisya ketika sedang bersolek. Antara komen-komen menarik adalah :

” Dah besar Aisya. Amboi, kemain lagi dia, comel sangat lah. Tggu besar lagi, nanti pandai dia makeup ni.. “

” Cantekla adeq kitaaaaaa, mu4h cikit untuk sayang Aisya Humaira. S4kan betul sorang2 dia makeup, haha comel tengok gelagat dia.. “

” Alololo pandai dah dia nk cantik ye. Manis lah tengok senyum Aisya. Semoga terus membesar dengan baik.. “

” Alahai napa comel sangat ni, hahaha hbis la nanti makeup ibu nanti Aisya tumpang guna untuk makeup, haha.. “

” Dengan berkebaya, Cantik betul anak d4ra cilik ni. Saling tak tump4h muka sbiji Datin Umie.. “

” Ehh dah besar dah dia, MasyaAllah kejap masa berjalan. Sekarang dah pndai nak melawa lah, hehe.. “

” Amboi fokus betul tengah makeup tu, hahaha. Aisya so cute lah. Nanti besar mesti cantik macam ibu dia.. “

Dah pandai bersolek sekarang Aisya, pandai pulak tu bergaya. Cantik tengok Aisya pakai baju kebaya warna oren, nampak menyerlah sangat. Apa-apa pun, semoga Aisya terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah buat Datin Seri Umie Aida.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Umie Aida

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..