” Ayat last pun haha, meminta kan. Mamu buat hal betul.. ” – Netizen

Ucapan Selamat Hari Ibu Daripada Sharnaaz Ahmad Buat Noornabila Yang Meraih Perhatian Peminat. Ayat Last Tu Bukan Main Lagi Nak Cari Calon Mak Jebat. Mummy Jebat Reply Komen Lagi, Haha !!

Hari ini tanggal 8 Mei merupakan hari ibu dan ramai yang berkongsikan ucapan khas untuk ibu tersayang. Pelakon Sharnaaz Ahmad juga tidak terkecuali dan Sharnaaz dilihat memuatnaik beberapa posting untuk insan bergelar ibu.

Meninjau akaun Instagram Sharnaaz Ahmad, telah dikongsikan sekeping gambar thr0wback yang memperlihatkan bek4s isterinya, Noornabila bersama anak mereka, Jebat Jayden. Memulakan coretan di kapsyennya dengan ucapan berbunyi ‘ Happy mother day to mommy Noornabila’, Sharnaaz turut mengucapkan ucapan terima kasih kerana menjadi super mummy untuk Jebat.

Sharnaaz juga menyelitkan gurauannya mengatakan Noornabila penuh dengan kasih sayang namun akan bertukar menjadi gar4ng jika Jebat membuat perang4i seperti baba. Doa Sharnaaz juga agar Noornabila sentiasa gembira dan bahagia bersama suami dan keluarga.

Apa yang menarik perhatian peminat adalah ayat akh1r di kapsyen Sharnaaz ini. Memberitahu pemilihan calon emak baru untuk Jebat dibuka sekarang membuatkan peminat yang membacanya terhibur. Amb0i calon-calon kena mengadap mummy Jebat dulu ni.

Jom baca perkongsian di bawah :

Beberapa jam selepas dikongsikan, posting oleh Sharnaaz ini telahpun meraih hampir 40 ribu likes. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Ayat last pun haha, meminta kan. mamu buat hal betui. Suka tengok korang ni, semoga baba bertemu jodohnya.. “

” Haha tikk rahh, calon-calonnya adalah haha. Steady caption last mamu, nah apiii untuk caption last tu. Semoga cepat bertemu jodoh.. “

” Lawak Sharnaaz, terbaiklah ucapan,. Ayat last tu memang tak menahan sungguh. Pilih orang Penang, senang nak balik kampung makan sik kandaq haha.. “

” Win ayat mama, tak pernah tak lawak. Ada volunteer ni mamu haha. Mana nak isi borang haha, mantul bang.. “

” Tic Tic Tic b00m. Semoga bertemu jodoh soon. You can do it Mamu. Cer list kan ciri ciri calon tu mamu. Ramai ni nak masuk calon.. “

” Ayat last win habis bang Haha. ok dah boleh que up. Now now. Punca semua ni mamu haha. Semoga bertemu calon yang saling melengkapi.. “:

” Tudia terselit di hujung kalam. Amat amat rancak ayat last mamu haha. Kelayakan tak habaq, nak apply agak agak lulus dak ni haha.. “

Noornabila turut membalas ucapan Sharnaaz ini diruangan komen. Mummy jadi r4skaksa tu memang lawak.

Sempat lagi baba Jebat buat iklan di hujung kapsyen tu haha. Nampaknya ramailah calon-calonnya yang hendak mencuba menjadi mak baru Jebat. Apa pun, kena lepas saringan dengan mummy Jebat dulu la ye. Good luck mamu, moga cepat bertemu calon yang sesuai.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..