” Sed1h tengok video ni, kenangan yang tinggal kenangan.. ” – Netizen

Kongsi Moment Pulang Beraya Ke Kampung, Video Thr0wback Farah Ahmad Bersama Arw4h Suaminya, Pitt Hanif Buat Peminat Seb4k. Kenangan Yang Tidak Akan Berulang Lagi. Rindu Yang Tiada Penghujungnya !!

Sudah 2 tahun sejak pemergian arw4h Mohd Firdaus atau dikenali ramai sebagai Pitt Hanif. Untuk rekod, Pitt adalah anak kepada Fauziah Nawi dan suami kepada pelakon, Farah Ahmad. Kedua-dua wanita ini keh1langan insan yang amat mereka sayangi.

Sebagaimana insan lain, Aidilfitri tetap disambut dengan cara mereka tersendiri. Meninjau akaun Instagram Farah Ahmad, telah dikongsikan satu video yang mana telah disunting menggabungkan video Farah bersama anak-anak dalam perjalanan pulang ke kampung dengan video thr0wback ketika Pitt ada bersama mereka dahulu.

Cerita Farah, kampung mereka cuma 10 minit sahaja perjalanannya namun mereka tetap menikmati saat itu. Melihat pada awal video, wajah Farah dan anak-anak berada di dalam kereta kelihatan ceria semuanya.

Selepas itu, bermulalah video thr0wback mereka sekeluarga. Menyanyi riang lagu Balik Kampung, wajah Pitt yang gembira dan kec0h mulutnya dapat ditonton. Pastinya Farah dan anak-anak merindui waktu bersama Pitt.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Farah ini telahpun mendapat lebih 1000 likes daripada peminat setakat ini. Sed1h dan sayu turut dirasai oleh peminat. Antara komen-komen mereka :

” Sayang akak Farah Ahmad. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Bagusnya ada video video ni lagi.. “

” Sed1hnya kak, rindu abang Pitt. Saya pula yang sed1h. Insha Allah sis sekeluarga akan bertemu dan berkumpul semula di syurga Allah.. “

” Selamat hari raya kak farah sekeluarga. sed1h tengok kenangan yang tak akan dapat berulang lagi kan kak. Hebat kak Farah, seorang ibu tunggal yang kuat.. “

” Seb4k… akak mesti rindu sangat abang pit kan. Abang pit baik sangat. selamat hari raya kak dan keluarga.. “

” Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin Farah dan keluarga. teringat Pitt selalu dan suka nyanyi.. “

” Stay strong kak and family. Alfatihah pada yang tiada, selamat hari raya. Moga kasih berterusan di Jannatul Firdaus.. “

” Saya sed1h tengok ni, tak sedar air mata dah bercucuran. Kenangan yang tinggal kenangan.. “

” Sed1h tengok video ni, alfatihah untuk arw4h. Selamat hari raya kak Farah. Semoga akak dan anak anak sentiasa kuat dan Allah permudahkan segala urusan.. “

” Saya faham perasaan itu.. Dan saya tahu banyak mana air mata yang melimpah kala video ini diedit. Farah such a strong wife, mother and dil.. “

Kenangan yang akan sentiasa kekal dalam ingatan Farah dan anak-anak. Apa-apa pun, hidup tetap perlu diteruskan dan Farah menjalankan tanggungjawabnya sebagai ibu tunggal dengan cukup baik. Selamat hari raya Farah dan stay strong okey.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Farah Ahmad 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..