” Saya tengok 2 kali baru perasan haha, laju tangan.. ” – Netizen

Video Anzalna Bersalaman Dan Bermaaf-Maafan Dengan Suaminya, Hanif Zaki Buat Peminat Terhibur. Amb0i Pantas Betul Tangan Anzalna Sampai Tak Perasan Langsung Hanif Tu, Haha !!

Anzalna Nasir, pelakon cantik yang seringkali mendapat perhatian media dan peminat. Bulan lalu, Anzalna memaklumkan dirinya sedang berbadan dua dan hamil anak kedua. Anak ini dijangkakan bakal dilahirkan dalam masa terdekat.

Meninjau akaun Instagram Anzalna, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Anzalna sedang bersalam-salaman dan memohon kemaafan daripada suaminya, Hanif Zaki. Sudah namanya Anzalna, seorang yang mudah terhibur dan ketawanya menjadi trademark Anzalna.

Coret Anzalna di kapsyennya, dalam memohon keampunan sempat Anzalna menyeluk kocek Hanif. Habis semua sampul raya dikeb4s oleh Anzalna dan Hanif langsung tidak menyedarinya. Memang betul kata Anzalna, ‘ Kerja halus ‘, haha.

Anzalna turut memberitahu suaminya ini beruntung kerana masih lagi mendapat duit raya daripada mama, abah dan ipar-iparnya. Wah dah besar pun masih dapat duit raya, memang seronoklah. Tetapi yang paling seronok, tentulah Anzalna. Dengar ketawanya sahaja buat peminat turut ketawa bersama.

Jom tonton video di bawah :

Baru beberapa jam sahaja dikongsikan, video oleh Anzalna ini telahpun meraih lebih 100 ribu views daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Haha comel lah korang ni. Polis tangk4pp haha, smooth betul. saya tengok 2 kali baru perasan haha, laju tangan.. “

” Haha bagi dia gelak, bukan dia perasan tu. Pantas buat kerja halus eh haha. You memang makhluk halus babe.. “

” Tak pernah tak lawak haha, takde ke video lepas tu. Nak tengok time dia sedar duit raya dah kena keb4s.. “

” Eh eh sempat pulak tarik angpow haha. Lovelah kerja halus you sis. Ambik semua pulak tu haha ad0ii lawak.. “

” I suka gelak you tu Anzalna… jenis ikhlas punya gelak. Ad0i Hanif, tahu tahu kocek dah kosong haha. Nak4l Anzalna, laju buat kerja.. “

” Kerja smooth ter0k haha, habis licin dalam poket haha. Buat kerja kena clean, perang4i tau. Kena try jugak ni.. “

” Tahu tahu h1lang duit raya haha, sempat lagi seluk kocek eh. Sampai ke sudah Hanif tak perasan, kerja halus betul ni. Gelak tu paling penting haha.. “

” Haha patutlah asyik ketawa je, ada agenda lain rupanya haha. Pantas eh sempat tangan tu iye.. “

Anzalna Anzalna, sampai ke sudah tak perasan langsung Hanif dibuatnya. Pandai betul Anzalna cover dengan ketawanya tu. Tangan memang super pantas buat kerja, haha. Apa-apa pun, selamat hari raya Anzalna dan semoga gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anzalna

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..