” Muka Haziq lagi, comel sangat baby.. ” – Netizen

Eyra Hazali Kongsi Wajah Penuh Dan Nama Anak Keduanya Setelah Seminggu Dilahirkan. Wah Comel Sangat, Macam Muka Papa Haziq Dan Abang Hayder Lah. Nama Pun Best !!

Minggu lalu, pada tanggal 29 April jam 6.18 petang, pelakon Eyra Hazali telah pun selamat melahirkan cahayamata keduanya iaitu seorang bayi lelaki. Bayi ini dilahirkan awal daripada tarikh jangkaan yang sepatutnya.

Beberapa hari yang lalu juga, Eyra ada berkongsikan gambar-gambar raya Eyra bersama suaminya, Haziq dan anak mereka, Hayder Qalish. Eyra nampak berseri-seri sekalipun sedang dalam proses berpant4ng. Memilih warna purple, semuanya nampak segak dan cantik.

Meninjau entry terbaru Eyra di akaun Instagramnya, telah dimuatnaik beberapa keping gambar raya Eyra memakai busana berwarna hitam pula. Kali ini, Eyra memaklumkan nama serta wajah penuh anak keduanya itu.

Memilih nama Muhammad Endra Haqimie, wajah comel Endra menarik perhatian peminat. Sekilas pandang, wajah baby Endra saling tidak tump4h seperti wajah Hayder. Namanya pun sedap dan mudah untuk diingati.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Baru beberapa minit sahaja dikongsikan, posting oleh Eyra ini telahpun meraih lebih 21 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Masya Allah, comelnya baby. Muka macam Hayder, sebijik muka abangnya. Cute sangatlah baby Endra.. “

” Sebijik muka Hayder, comelnya lah. Patutlah abang Hayder ger4m tengok adik, sebijik muka dia rupanya. Macam kembar.. “

” Muka macam Hayder, sebijik copy paste muka abang dia. Comel sangatlah dua beradik ni.. “

” Comelnya Endra, ada iras iras muka Hayder. Cute macam abang Hayder jugak ni. Mesti jadi kamcing dengan adik nanti.. “

” Muka Haziq lagi haha, comel sangat baby. Muka Hayder sebijik la, comel jela dua beradik ni.. “

” Assalamualaikum muhammad endra haqimie. semoga awak dan abang membesar dengan baik dan jadi anak yg soleh… amin. Muka sebijik macam abang Hayder.. “

” Tomey, muka hayder sangat. Kalau dah muka Hayder, maknanya muka Haziq lagi lah baby kali ni. Cuteee.. “

Sedap namanya dan yang pasti comel baby Endra sama seperti abang Haydernya juga. Memang ramai peminat yang mengatakan wajah Endra sama seperti Hayder. Apa-apa pun, semoga baby Endra membesar dengan sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eyra Hazali, ig hes.journal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..