” Lama tak nampak, please come back sis.. ” – Netizen

Gambar Keluarga Zahnita Ketika Hari Raya Raih Perhatian Ramai. Wah Anak-Anak Dah Besar Dan Cantik-Cantik Belaka. Zahnita Pun Tetap Maintain Cantik Seperti Dulu Walaupun Dah Anak Empat !!

Zahnita Dorothy Hussein Wilson merupakan seorang model dan juga pelakon. Selepas mendirikan rumahtangga, Zahnita sudah lama men1ngg4lkan dunia seni dan menumpukan sepenuh perhatiannya terhadap keluarga.

Meninjau ke akaun Instagram, Zahnita ada berkongsi gambar terbarunya bersama suami dan anak-anak ketika menyambut hari raya Aidilfitri tempoh hari. Mengenakan tema sedondon dengan memakai pakaian berwarna hijau, penampilan Zahnita tetap seperti dulu.

Walaupun Zahnita sudah mempunyai 4 orang cahaya mata yang makin meningkat remaja, Zahnita tetap maintain kurus dan tidak dimam4h usia. Anak-anak Zahnita juga cantik-cantik belaka seperti ibu mereka.

Untuk rekod, Zahnita mendirikan rumahtangga bersama Abdul Zackery Ghouse ketika di usia muda. Hasil perkongsian hidup mereka telah dikurniakan 4 orang cahaya mata di mana 3 daripadanya cahaya mata perempuan dan seorang lelaki.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memberi ucapan selamat menyambut hari raya kepada Zahnita dan keluarga. Antara komen-komen yang diberikan :

” Selamat Hari Raye Zani.. Nnti dtg raya rumah abg zuL bawa family.. suka you, simple jer.. always cantik.. “

” Untunglah makan byk pun maintain slim.. selamat hari raya zahnita dan family.. Dah lama tak dgr cerita.. sihat ke? “

” Selamat hari raya maaf zahir dan batin pada kak zahnita sekeluarga.. suka akak blakon dlm kuliah cinta . cantik sgt2.. “

” Salam Aidilfitri buat awk sekeluarga. beautiful family.. missing our moment together.. always beautiful as always.. “

” Selamat hari raya aidilfitri kepada zahnita sekeluarga.. maaf zahir batin.. tetap maintain macam dulu.. so cantik.. “

” Salam Aidilfitri dan maaf zahir batin buat Puan Zahnita Sekeluarga.. Tetap slim mkn byk pun. Bertuah badan.. “

” Lama tak nampak one of my favorite model zahnita please come back sis , selamat hari raya babe.. so g0rgeous.. “

Wajah dan penampilan Zahnita tidak banyak berubah daripada zamannya remaja sehingga kini bergelar seorang ibu. Selamat hari raya Aidilfitri diucapkan kepada Zahnita sekeluarga. Semoga sentiasa bahagia bersama keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahnita

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..