” Gambar raya paling sempurna, perfect sangat. Mak pun lawa.. ” – Netizen

Gambar Raya Myra Natasya Bersama Halim Othman Dan Ibunya Raih Perhatian Peminat. Wah Raya Paling Sempurna Setelah Sekian Lama. Cantik Dan Manis Ibu Myra !!

Baru-baru ini kec0h diperkatakan tentang pendatang baru bernama Myra Natasya dan hubungannya dengan pengacara hebat, Halim Othman. Berpuluh tahun menyimpan rahsia identiti bapanya, akh1rnya Myra dan Halim sepakat mended4hkan tentang status sebenar mereka.

Meninjau akaun Instagram Myra Natasya, telah dikongsikan sekeping gambar pada pagi hari lebaran yang memperlihatkan Myra bersama Halim. Tidak hanya berdua, gambar kali ini turut mempamerkan wajah ibu kandung Myra.

Meninjau ke ruangan komen, ada yang memanggil ibu Myra ini dengan nama Kak Nita. Coret Myra di ruangan kapsyennya berbunyi ‘ Raya paling bermakna ‘. Perasaan yang tidak digambarkan oleh gadis manis ini apabila dapat meraikan bersama 2 insan tersayang.

Myra nampak cantik dalam persalinan berwarna putih, manakala Halim memakai baju Melayu. Ibu Myra pula selesa dengan busana kurung putih bermotifkan bunga-bungaan. Tentunya ini kenangan paling manis untuk Myra kerana tidak perlu berselindung lagi tentang siapa dia.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Myra ini telahpun mendapat hampir 5000 komen daripada peminat setakat ini. Antara komen-komen mereka :

” Enjoy your raya dear. Selamat hari raya coach Myra Natasya dan family. Selamat hari raya juga untuk Kak Yu’s. love and hugs.. “

” Selamat hari raya Aidilfitri Myra Natasya, wah ada Halim Othman. Saya putar Halim hehe.. “

” Alhamdulillah selamat hari raya Myra. Maaf zahir dan batin. More and more pretties. Love.. “

” Happy for you Myra. Selamat Hari Raya Myra. Ibu Myra cantik. Alhamdulillah syukur.. “

” Mak pun lawa. Selamat hari raya buat Myra dan papa Halim Othman. Alhamdulillah, sentiasa bersangka baik dengan perancangan Allah.. “

” Wishing u and family a warm and blessed Aidilfitri , showered with love and happiness , with laughters and joy . Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin.. “

” Selamat hari raya Myra Natasya dan family. Kirim salam dekat your mom, Kak Nita. Gambar raya paling sempurna, perfect sangat.. “

Alhamdulillah, Aidilfitri tahun 2022 yang penuh dengan kej0tan dan kenangan yang tidak akan dilupakan. Semoga ikatan kekeluargaan antara Myra dan papanya ini kekal gembira sampai bila-bila. Take care dan stay safe selalu Myra.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Myra Natasya 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..