” Touchingnya, dengan kita pun ikut banj1r nang1s.. ” – Netizen

Video Abby Abadi Dan Memey Suhaiza Bersalaman Dan Bermaafan Pada Hari Raya Buat Peminat Seb4k. Ikhlasnya Sebuah Kasih Sayang. Yang Tengok Pun Berlinangan Air Mata !!

Setiap kali kedatangan Aidilfitri, keluarga besar Abby Abadi dan Memey Suhaiza pastinya berkumpul untuk meraikannya bersama-sama. Tahun ini Norman dan Memey menyambut hari raya pertama mereka di Kuantan dan kembali berkumpul bersama Abby Abadi pada raya kedua.

Memilih tema oren sebagai warna baju mereka sekeluarga tahun ini, banyak gambar dikongsikan oleh Memey dan Abby di media sosial mereka. Salah satu yang menjadi perhatian peminat adalah video ketika Abby dan Memey bersalaman dan memohon kemaafan.

Meninjau akaun Instagram Memey Suhaiza, saat sayu ini dikongsikan. Baik Memey mahupun Abby, kedua-duanya tidak dapat menahan air mata dan mereka berpel0kan sambil air mata berlinangan. Sayu sungguh suasana ini dan ianya menyentuh hati peminat yang menonton video tersebut.

Kapsyen Memey juga ringkas sahaja tertulis ‘ I love you so much mama ‘. Siapa tidak tahu akan keakraban antara Memey dan Abby, sudah seperti isi dengan kuku. Ke mana sahaja selalu bersama dan mereka juga sekepala dalam banyak hal.

Jom tonton video di bawah :

Semenjak video ini dimuatnaik, ianya telahpun meraih lebih 20 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” I so touched, indahnya nikmat berkasih sayang. Allahuakbar, saya pun ikut menang1s. Benar benar tulus dan ikhlas kamu berdua.. “

” Semoga kasih syg antara memey dan kak abby sampai ke syurga abadi. Turut menang1s, macam adik beradik. baik hati dua dua wanita hebat ni.. “

” Ala kita tumpang nang1s jugak, touching tengok moment ni. Semoga kekal ikatan persaudaraan hingga ke jannah.. terbaik lah.. “

” Terharu dan kagum, Allah Maha Besar. Saya pulak yang menang1s. suka tengok hubungan mommy dan mama.. “

” Allah touch1ngnya. Dengan kita pun ikut banj1r nang1s. Semoga ukhwah ini berkekalan hingga syurga.. “

” Siapa pot0ng bawang ni, kita tengok pun sed1h ni. Keluarga ni sangat sangat memberi inspirasi. Sweet sangat la Abby dengan Memey ni.. “

” Saya pulak yang menitis air mata tengok kalian, Allah anugerahkan nikmat ni, syukur banyak banyak. Semoga Allah jaga hati kedua insan yang ku kagumi ini.. “

Keikhlasan dan kasih sayang yang tidak ada tolak bandingnya berbanding harta dunia. Semoga ikatan antara Memey dan Abby Abadi ini kekal berkekalan sampai bila-bila. Selamat hari raya Memey dan Abby, Allah jaga kalian selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Memey Suhaiza, IG Abby Abadi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..