” Bulan yang mulia, doa seorang adik dimakbulkan.. ” – Netizen

Bertemu Abang Kandung Setelah 34 Tahun Terp1sah, Gambar Tiz Zaqyah Bersama Abangnya Raih Perhatian Peminat. Sama Betul Rupa Dua Beradik Ni. Alhamdulillah, Ramadhan Yang Sangat Bermakna !!

Meninjau akaun Instagram Tiz Zaqyah, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Tiz bersama abang kandungnya bernama Zacky. Menurut Tiz, Zacky adalah adik beradik sebapa dan mereka telah terp1sah 34 tahun lamanya.

Sering mengharap untuk mempunyai seorang abang, siapa sangka impian Tiz ini menjadi kenyataan. Ramadhan ini adalah yang paling indah buat Tiz dan Tiz turut memberitahu tanggal 23 April adalah tarikh keramat mereka bertemu semula.

Turut sama dipaparkan dalam video ini wajah kakak ipar dan anak-anak abang Tiz. 34 tahun bukanlah jangka waktu yang pendek dan Tiz sedang berbahagia dengan pertemuan semula bersama saudara kandungnya ini.

Melihat kepada wajah Tiz dan abang Zacky, peminat mengatakan wajah mereka nampak begitu iras. Abangnya dan adik, kedua-duanya memiliki wajah dan senyuman yang manis. Melihat wajah gembira Tiz, peminat ikut sama merasai kegembiraannya itu.

Jom tonton video di bawah :

Posting oleh Tiz ini mencur1 perhatian tidak hanya artis malah rakan-rakan selebriti juga. Antara komen-komen mereka :

” Alhamdulillah soo happy for you. Blessed Ramadhan Tiz, super happy for you and family.. “

” So happy for the both of you… Raya sama-sama. Such a beautiful thing to happen in this Ramadhan.. “

” Alhamdulillah Ramadhan terindah. Bulan yang mulia, doa seorang adik dimakbulkan oleh Allah. Alhamdulillah syukur ya Allah.. “

” Muka sama la, Alhamdulillah. What a miracles, semua keajaiban Allah. Seb4knya tengok, emo sekejap.. “

” Sama betul muka, handsome dan cantik dua beradik ni. Alhamdulillah bertambah kebahagiaan Tiz.. “

” Happy ever after, alhamdulillah syukur Tiz. Muka korang sama betul kan, dua-dua manis sedap mata memandang.. “

” Wow muka sama lah, suka tengok muka bahagia Tiz. setelah berpuluh tahun Allah temukan juga. Ramadhan yang penuh bermakna.. “

Sesungguhnya Allah sebaik-baik perancang dan setiap apa yang terjadi pasti ada hikmahnya. Bulan yang penuh keberkatan, impian Tiz dimakbulkan juga. Semoga kebahagiaan sentiasa mengiringi Tiz sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tiz Zaqyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..