” Mulut sebut tak0t tapi kaki tekan jugak minyak, haha kelakar lah.. ” – Netizen

Video Norreen Iman Terpaks4 Membawa Kereta Gear Manual Dalam Satu Babak Drama Bikin Warganet Berdekah Ketawa. Tak0t-Tak0t Pun, Kereta Bergerak Juga. Kelakar Lah Norreen Ni !!

Nama Norreen Iman sebelum ini dikenali sebagai Instafamous, namun kini siapa sangka rezeki Norreen telah bergelar seorang pelakon. Banyak lakonan Norreen dalam beberapa buah drama telah mendapat feedback yang baik daripada para penonton.

Meninjau di akaun Instagram, Norreen telah berkongsi satu video terbaru yang memaparkan Norreen sedang menjalani sesi penggambaran sebuah drama. Pada awal video tersebut, kelihatan Norreen sedang belajar memandu sebuah kereta antik yang gear nya adalah manual.

Sempat Norreen berseloroh pada kapsyen yang sebelum ini dia disuruh menunggang motosikal clucth dan sekarang dia disuruh pula membawa kereta gear manual. Gelagat Norreen ketika sedang belajar memandu telah menarik perhatian warganet.

Kedengaran Norreen menjer1t dan menyatakan yang dia tak0t membawa kereta itu. Namun, walaupun Norreen tak0t, Norreen telah berjaya memandu kereta antik tersebut dengan baik dan babak Norreen memandu kereta telah berjaya dilakukan.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur menonton aksi Norreen dalam video. Antara komen-komen warganet adalah :

” Mulut sebut tak0t tapi kaki tekan jugak minyak, haha kelakar lah Norreen ni. Jangan hant4m pokok2 tu sudah lah, haha.. “

” Dia ni kan kalau tak buat lawak, memang tak sah. Dengar dia ketawa pun dah cukup menghiburkan, ni kan pula tengok peranga1 dia, haha.. “

” Gelak tu c0ver sikit, hahaha ker4s perut aku tengok si Norreen ni bawa kereta. Tapi last2 berjaya juga dia bawa.. “

” Sempoi Noren aku suka lakonan hg, best bukan jenis control2 ayu dan bukan f4ke. Semoga terus berjaya.. “

” Strees muka member kena bawa kereta manual, hahaha tapi comel sebenarnya gaya Norreen tu.. “

” Mulut pun sama jalan dengan kereta, kau kalau tak buat lawak memang tak sah kan, pen4t aku ketawa tau.. “

” Kaki saya pun auto sama-sama nk tekan brek tengok video ni, lawak lah Kak Norreen, terhibur saya.. “

Walaupun video itu kelakar, namun harus dipuji sikap Norreen yang sentiasa berusaha mencuba sesuatu yang tidak pernah dilakukannya. Apa-apa pun, semoga Norreen terus maju jaya dalam bidang lakonan dan sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Norreen Iman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..