” Dah lah cantik tapi humble dan sopan menyantuni peminat.. ” – Netizen

Sikap Amelia Henderson Melayan Para Peminat Yang Ingin Bergambar Dengannya Terima Pujian Ramai. Sangat Merendah Diri Dan Sopan Orangnya !!

Amelia Thripura Henderson merupakan seorang pelakon yang mempuny4i dar4h kac0kan Scotland di sebelah bapanya dan India di sebelah ibunya. Amelia menceburi bidang seni sejak dari usia kanak-kanak lagi dengan bermula sebagai model iklan.

Meninjau ke akaun Instagram, satu perkongsian video yang memaparkan gelagat Amelia melayan para peminatnya telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat ini menunjukkan Amelia melayan para peminat yang ingin bergambar dengannya.

Video tersebut dirakamkan ketika Amelia menghadiri sebuah Majlis Absolut Bazaar X Gaya Raya turut beramah mesra dengan para peminatnya. Amelia tidak jemu melayan seorang demi seorang peminat yang ingin bergambar dengannya.

Amelia turut berkongsi beberapa keping gambar ketika berada di majlis tersebut di akaun Instagramnya. Dapat dilihat Amelia sangat mesra dengan sesiapa sahaja termasuk dengan peminat cilik yang meminatinya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Sementara itu perkongsian di Instagram Amelia :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Sikap Amelia yang tidak s0mbong melayan para peminatnya telah menerima pujian ramai. Antara komen-komen yang diberikan :

” Sangat kann.. sayang juga… dah laa cantik baik pulak tuu.. semoga sentiasa di berkati Amen.. Aku minat dia sangat.. “

” My fav female artise.. harap dapat jumpe Artis kesayangan saya ni ank-anak saya minat sangat dia ni.. harap ni 1 hari nnti.. ”Β 

” Semua org sayang dia, sebab dia tak fake. Walaupun attitude high level. Always be the one.. always cute n beautiful.. “

” Amelia sooo cute.. hope will able to meet her in person.. 1 adore her soo much.. Cntik …lau saya dpt jumpa gembiranya.. “

” Amelia dan jannanick.. retis sedang h0t let0ps.. suka dorang ni dah lah cantik tapi humble.. dan sopan menyantuni dgn peminat.. “

” Comel dan sgttttt menghormati orang lain.. Only one in the world.. Aedy.. nii cntik sangat. knape mngadap tiang.. “

” Cantik sangat dia ni.. tak s0mbong dengan peminat.. suka sangat dia ni.. harap dapat jumpa lah dia ni.. “

Sangat baik sikap Amelia ketika bersama para peminatnya. Wajah Amelia juga tidak lekang dengan senyuman manisnya. Semoga Amelia Henderson terus berjaya dalam bidang seni hiburan tanah air dan bahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ameliath_amy, Amelia Henderson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..