” Pandainya Afwa cuba zikir kepada Allah.. ” – Netizen

Video Muhammad Afwa Cuba Mengikut Alunan Bacaan Zikir Raih Perhatian Warganet. Alahai Pandainya Afwa, Sampai Terenjut-Enjut Badan Tu. Comel Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram Muhammad Afwa, p0sting terbaru yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat Afwa cuba mengikut alunan bacaan zikir.

Dalam video tersebut, dapat dilihat Aqo Imran melayan Afwa sambil membaca zikir La Ilaha Illallah. Afwa yang sedang berdiri di situ cuba mengikut bacaan zikir tersebut. Apabila dibaca beberapa kali, nampaknya Afwa sudah pandai mengikut bacaan zikir tersebut.

Kanak-kanak seusia Afwa ini sebenarnya sangat mudah mengikuti apa yang didengari dan dilihatnya. Jadi pada usia ini sangat sesuai untuk kita mengajar sesuatu perkara terutamanya perkara yang baik.

Aqo Imran sememangnya rajin melayan dan meluangkan masa bersama Afwa. Aqo Imran sangat rapat dengan keluarga Dato’ Seri Siti Nurhaliza. Video-video bersama Afwa juga banyak dikongsikan di akaun Instagram Aqo Imran sendiri.

Jom tonton video di bawah :

Antara video yang dikongsikan Aqo Imran di Instagramnya :

Di ruangan komen, gelagat Afwa sememangnya sentiasa membuatkan ramai ger4m melihatnya. Antara komen-komen yang diberikan :

” Pandainya Afwa, Muhammad afwa cuba zikir kepada Allah.. Comei nya si pipi labuh tu.. ger4mmm dia.. gebu gebas.. “

” Pandainya afwa, comelnya.. masyaallah..¬†Mana nak Cari mcm afwa pegang tu .. eee ger4m.. Cutenya Afwa pp labuh tu.. “

Sekadar info, Afwa dilahirkan pada 19 April 2021 secara pembed4han. Kelahiran Afwa menjadi penyeri rumahtangga Dato’ Seri Siti Nurhaliza yang sememangnya sudah mempunyai seorang cahaya mata perempuan bernama Siti Aafiyah.

Alahai, comel betul Afwa. Gelagat Afwa sentiasa mencur1 perhatian di media sosial. Semoga Muhammad Afwa membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh, serta menjadi anak yang membanggakan kedua ibubapa. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Muhammad Afwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..