” Padanlah Cik Piah lawa, abahnya segak macam orang muda.. ” – Netizen

Feeya Iskandar Kongsi Ucapan Selamat Ulangtahun Kelahiran Buat Ayahnya Tercinta. Wah, Nampak Muda Lagi Ayah Feeya, Masih Segak Lagi !!

Penyampai radio Suria FM, Feeya Iskandar ataupun lebih dikenali sebagai Cik Piah antara penyampai yang ‘kec0h’ mulutnya. Ada sahaja idea Cik Piah untuk menghiburkan pendengar dengan celotehnya itu.

Meninjau akaun Instagram Feeya Iskandar, telah dikongsikan beberapa keping gambar ayahnya, Iskandar bersama ibu serta anak-anaknya. Ini adalah bersempena ulangtahun kelahiran ayahnya itu dan Cik Piah turut mencoretkan ucapan buat ayahnya itu.

Cik Piah mendoakan agar ayahnya ini sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik agar dia dapat terus berbakti dan membalas jasa ayahnya membesarkannya selama ini. Akhir kapsyen Cik Piah tu dah macam ucapan hari raya pun ada.

Melihat kepada wajah ayah Cik Piah, masih kelihatan segak dan bergaya. Kata peminat patutlah Cik Piah berwajah cantik, mewarisi dari ayahnya itu. Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi iye tak, iras betul wajah ayah.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Cik Piah ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan ucapan selamayt hari lahir juga diucapkan untuk abah Cik Piah ini. Antara komen-komen peminat :

” Selamat hari lahir abang Iskandar. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu.. ” – DJ Lin

” Panjang umur dan murah rezeki abah dan makjah. Aamin.. Happy birthday abah handsome.. “

” Happy birtday uncle is. Semoga panjang umur, murah rezeki dan dipermudahkan segala urusannya.. “

” Dah lama tak nampak kel1bat pakcik reff ni. semoga sihat sihat selalu. Abah nampak muda la. Segak pandai bergaya.. “

” Happy birthday abah cik piah. Padanlah cik piah lawa, abahnya segak macam orang muda. Maknya pun cantik.. “

” Happy birthday ayah cik piah. Semoga diberikan umur yang panjang, kesihatan yang baik dan sentiasa dilindungi.. “

” Muka cik piah banyak ikut abah ye. Nampak segak bergaya lagi abahnya cik piah ni. Macam style orang muda gituu.. “

Seronoklah Cik Piah tahun ni boleh balik beraya di Johor bersama ayah dan bonda tercinta. Apa pun, kami di Berita Kopak mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran juga buat ayah Cik Piah dan semoga sentiasa dimurahkan rezeki serta sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Feeya Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..