” Dah kurus, glowing habis dan makin cantik.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Avaa Vanja Yang Popular Menerusi Watak Cik Nab Dalam Kampung Pisang Bersiri-Siri Raih Perhatian Ramai. Wah, Makin Cantik Dan Kembali Langsing !!

Jika anda peminat drama Kampung Pisang Bersiri-Siri, pastinya anda mengenali watak Cik Nab yang dilakonkan oleh Avaa Vanja. Sebelum ini juga, Avaa banyak membintangi filem dan drama arahan Allahy4rham Mamat Khalid.

Meninjau ke akaun Instagram, penampilan terkini Avaa yang kini semakin kurus telah meraih perhatian ramai. Avaa sememangnya berusaha untuk menurunkan berat badannya untuk kembali langsing seperti dahulu. Kini usahanya hampir menampakkan hasil.

Menjengah ke ruangan komen juga ramai yang memuji penampilan Avaa kini yang semakin cantik. Wajah Avan kini nampak semakin runcing dan penampilan Avaa sering mencur1 perhatian para peminatnya.

Sekadar info, Avaa mempunyai dar4h kac0kan Melayu, Indonesia, Punjabi dan Arab. Avaa berkahwin dengan Aamil Sulaiman namun jodoh mereka tidak panjang dan disahkan berp1sah pada Februari 2022. Perkahwinan mereka tersebut telah dikurniakan seorang anak perempuan bernama Merlissa.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Kebanyakkan p0sting Avaa pastinya menerima komen yang menyatakan Avaa nampak ramping dan cantik. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Dah kurus, glowing habis dan makin cantik.. confirm mlm ni tidur akk mimpi akk cun ni.. happy always and beautiful.. ” 

” Happy sh00ting beb, cantik.. salam ramadhan dan selamat hari raya.. akk cantik rambut panjang .. siyess arr.. “

” Fuhh, cik cun mesti iri hati bila tgk mak dia lagi vogue dr dia.. cantik dan makin kurus.. terbaik lah avaa.. perghhh… “

” Kurus sis, gojes.. lawa beb.. u look good in long hair.. have a nice day.. makin nampak muda remaja lah sekarang .. “

” Terbaik kak avaa, semoga dipermudahkan segala urusan.. perghh, cantiknya .. anak sapa la nie . Haha.  “

” Tahniah, cantik.. sent4p my kakak dah slim, glowing sangat.. segak body kak avaa ..  you look pretty .. “

Selain daripada kembali langsing, Avaa juga nampak semakin muda. Tahniah diucapkan kepada Avaa kerana berjaya menurunkan berat badannya. Semoga Avaa Vanja terus berjaya dalam industri hiburan tanahair dan apa jua bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Avaa Vanja

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..