” Kalau macam ni lah penyampai berita, sampai habis berita asyik ketawa.. ” – Netizen

Aksi Lucu PS Mansur Bersama Eida Moin Ketika Menjadi Pembaca Berita Buat Ramai Terhibur. Kalau Berita Macam Ni, Tengok Sampai Tengah Malam Pun Tak Jemu, Haha !!

Menerusi akaun Instagram lawakteroxs telah berkongsi satu video pendek yang memaparkan PS Mansor dan Eida Moin telah menjadi pembaca berita menerusi rancangan televisyen terbaru berjudul ‘ Berita Lat4h ‘ .

Dalam video itu, kononnya PS Mansor dan Eida sedang melaporkan info terkini kepada rakyat Malaysia. Namun belum lagi bermula membaca berita, kelihatan Eida dan PS Mansur sudah pun terkej0t mendengar intro berita rancangan tersebut.

Selain itu, bunyi pet1r telah mengg4ngu fokus PS Mansur dan Eida hinggakan tidak sengaja melakukan aksi luar jangka. Boleh dikatakan sepanjang video berkenaan hanya dipenuhi dengan aksi lucu mereka berdua sahaja.

Hingga kini, video PS Mansur dan Eida menjadi pembaca berita telah meraih perhatian warganet dan ditonton lebih 38 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Ada yang menyatakan bahawa jika berita seperti ini ditayangkan setiap hari, ianya mampu buat mereka setia berada di hadapan televisyen untuk menontonnya.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen pula, netizen meluahkan rasa terhibur setelah menonton video tersebut dan akui tidak kering gusi melihat aksi PS Mansur serta Eida. Antara komen-komen menarik adalah :

” Kalau macam ni lah penyampai berita, sampai habis berita asyik ketawa. Tengok korang melat4h tak berhenti2.. “

” PS memang kelakar lah, kalau berita macam ni, sanggup duduk depan tv dari pagi sampai malam, haha sebab kelakar.. “

” Macam rasa bersal4h pula bila ketawa, tapi memang nk ketawa juga sebab kelakar lah, smpai habis berita tak sempat baca, haha.. “

Difahamkan rancangan ‘Berita Latah’ ini telah pun bersiaran pada 6 April baru-baru ini pada setiap hari Rabu, pukul 9 malam di saluran SUKE TV yang pengasasnya adalah pengacara terkenal, Datuk AC Mizal.

Sekadar info, sebelum ini rancangan ‘Opocot Melatah Bud4k Pejabat’ yang membariskan g4ng latah, PS Mansur, Eida Moin, Din Latah, Nadya Syahera, Nazia Mustafar serta Pok Jak telah mendapat sambutan baik daripada para penonton yang terhibur melihat lawak spontan mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IGĀ  Lawakteroxs, PS Mansor, Eida Moin, Suketv

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..