” Dah besar, handsome lah dua beradik ni.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Lelaki Sari Yanti, Barr Al-Aliy dan Baasit Al-Haq Raih Perhatian Ramai. Wah Dah Besar Anak Bujang Sariyanti, Handsome Dua-Dua !!

Meninjau ke akaun Instagram Sariyanti, perkongsian terbaru Sari telah meraih perhatian ramai. Sari telah memuatnaik beberapa keping gambar anak lelakinya iaitu Barr Al-Aliy dan Baasit Al-Haq yang kini semakin meningkat remaja.

Menurut Sari, amat sukar untuk mengambil gambar kedua adik-beradik ini dan Sari turut bertanya sama ada ibu-ibu yang lain juga mempunyai mas4lah yang sama dengannya. Di ruangan komen, kebanyakan mereka turut menghadapi mas4lah yang sama.

Sememangnya menjadi lumrah apabila anak-anak semakin meningkat remaja lebih gemar dengan aktiviti mereka sendiri berbanding bersama-sama keluarga. Nak mengajak keluar pun susah, apatah lagi hendak ajak bergambar bersama.

Sekadar info, Barr Al-Aliy dan Baasit Al-Haq merupakan cahaya mata Sariyanti menerusi perkahwinannya yang pertama. Menerusi perkahwinannya bersama Jep Sepahtu pula telah dikurniakan tiga orang lagi cahaya mata.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. ) 

Ramai yang berkongsi nasib yang sama apabila anak-anak semakin meningkat remaja. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Mmg mcm tu. nanti kalau ajak keluar pun tak nak ikut.. mana satu abang mana satu adik ni.. ada iras muka jep.. “

” Ya, susah malu mengalah kan pumpuan, tapi comei je two brothers ni.. Yg abang long tu mmg ada ikut gaya abah dia ya.. “

” Bukan anak lelaki je.. anak² sy dedua gegirl tp dah m4lu kalo suruh begambo.. ni nak raya ni dah warn1ng awal² soh diornag senyum bila begambo.. “

” Mmg mcm tu la. Dh remaja lg la susah nk ajak ke mne2. Syok lepak umh je.. Handsome boy both.. Wah dkt kg jep.. “

” Ye betol kakak.. Memang susah.. ger4m kekadang tu.. tp dedua org ni mmg hensem.. dah besar.. nanti tak lama lagi dpt menantu plak.. “

” Yer sama jer Sari… bergad0h dulu klu nk ambk gambar dgn dia.. seolah olah kamera tu ada buat d0sa lak ngan dia.. “

” Betul.. tapi saya maknya pun tak suka bergambar paling2 pun sekali snap je.. handsome lah anak sariyanti ni… pujaan ramai nanti.. “

Semakin meningkat remaja, semakin nampak handsome Barr Al-Aliy dan Baasit Al-Haq. Keduanya nampak besar daripada ibu mereka kan. Semoga kedua-duanya menjadi anak yang baik, soleh dan berjaya dalam pelajaran.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sariyanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..