” Ramainya b0dyguard, VVIP betul kan.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Yang Menemani Ibu Bapanya Pergi ‘Sh00ting’ Raih Perhatian Ramai. Wah, Aafiyah Dah Jadi Pelakon Lah Pula !!

Meninjau ke akaun Instagram Aafiyah Khalid, perkongsian terbaru yang dimuatnaik telah meraih perhatian ramai. Dengan kapsyen ‘ Aafiyah sh00ting dengan ibu dan ayah’ , video tersebut memaparkan Aafiyah sedang berjalan sambil dipimpin oleh ayahnya, Dato’ Seri Khalid.

Turut serta di belakang Aafiyah ialah ibunya, Dato’ Seri Siti Nurhaliza bersama seorang wanita. Ada yang meneka wanita tersebut merupakan Ifa Raziah berdasarkan sus0k tubuhnya. Namun tidak dapat dipastikan kesahihannya.

Apa yang lebih mencur1 perhatian ramai ialah kehadiran begitu ramai b0dyguard di sekeliling mereka. Wah, memang betul-betul VVIP kan. Namun tidak dapat dipastikan b0dyguard yang mengelilingi mereka sebenarnya mengiringi siapa.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 12 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Nampaknya Aafiyah kini sudah mula berjinak dengan aktiviti seni seperti ibunya. Tak mustahil suatu hari nanti Aafiyah bakal menjadi pelakon cilik.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memberi komen mengenai b0dyguard yang begitu ramai mengelilingi mereka. Antara komen-komen yang diberikan :

” Wahhh ramainya b0dyguard.. Dh besar Aafiyah bertambah cantik.. Bestnya ada b0dyguard .nak satu boleh.. “

” Waaahh ank emas.. d jaga kiri kanan sikit pn tk bole ada cal4r ye kat bdn afiiyah.. Aafiyah ni comel betul la. Ger4m la acikk.. “

” Aku rasa tu b0dyguard ifa raziah.. sbb aritu dgr kat radio ifa upah b0dyguard ramai sbb dia pakai brg kemas juta.. “

” Tudiaaa escort ramai baq anngg.. vvip betul kann. Siapa baju merah berjalan sebelah Tokti? Mmg ptt pn ramai b0dyguard. No1 negara.. “

” Jadi mas4lah ke kalau b0dyguard ramai? Tengok la dia siapa… Penyanyi no.1 negara kot… Ada sebab la tu… Yang komen pun… “

Agak-agaknya Aafiyah terl1bat dengan penggambaran apa ye. Tak sabar pula nak melihat gelagat Aafiyah berlakon. Mesti comel gelagat Aafiyah kan. Maklumlah Aafiyah juga merupakan seorang anak yang mempunyai dar4h seni seperti ibunya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aafiyah Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..