” Lembut je dia handle pet dia, pandainya awak, comel pula tu.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Nora Danish, Mohamed Neqayl Nedim Sedang Melayan Burung Perliharaanya yang bernama Romeo Raih Perhatian Warganet. Alahai Comelnya Dengar Suara Neyney Cakap, Manja Betul !!

Menerusi perkahwinan kedua pelakon cantik, Nora Danish bersama Nedim Nazri, pasangan ini telah dikurniakan seorang anak lelaki bernama Mohamed Neqayl atau lebih mesra dengan panggilan manjanya Neyney.

Kini Neyney telah berusia 4 tahun dan Neyney juga mempunyai peminat tersendiri yang setia mengikuti perkembanganya dari semasa ke semasa. Nora mahupun Nedim, mereka berdua dilihat sering berkongsi gambar baru Neyney di akaun Instagram.

Terbaru, Nora ada memuatnaik satu video yang memaparkan gelagat Neyney sedang melayan haiwan peliharaan barunya iaitu seekor burung Sun Conure. Perkongsian video itu telah mencur1 perhatian warganet.

Kelihatan Neyney sangat lembut ketika bertutur seakan bermanja dengan burung yang diberikan nama Romeo itu. Alahai comelnya Neyney. Sehingga kini, video tersebut telah mendapat lebih 11 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-rata menyukai video Neyney bersama burungnya dan memuji kecomelan Neyney. Antara komen-komen menarik adalah :

” SubhanAllah. So cute,  tapi berhati-hati ye Ney Ney, jangan bagi Bird dekat kat mata yang s3xy tu, hehe.. “

” Lembut je dia handle pet dia, pandainya awak, comel pula tu. Dah besar anak teruna Nora Danish sorang ni.. “

 ” Suka dengar Neyney cakap, comel. Kejap dah besar dia. Muka macam mummy lah Neyney ni, hehe betul2 anak mummy.. “

” MasyaAllah handsome nyer anak Nora Danish yang kecik ni cute sangat, handsome g1le, ger4m tengok.. “

” So cute la Ney Ney with sun couner bird. Aunty pun ada 2 ekor sun couner. Ney Ney ajar bird dance okey.. “

” Dua-dua comel, tapi Neyney paling cute. Haha suka betul dia dengan kawan baru tu. Enjoy sangat main.. “

” Uishhh kecik-kecik dah handsome, cakap bi serupa air, hehe. Mahal tak burung tu, nampak manja betul.. “

Alahai memang comel lah Neyney, nampak Neyney suka betul dengan burung Sun Conure tu. Apa-apa pun, semoga Neyney terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang bijak serta soleh buat mummy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nora Danish, Boss_ned

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..