” Besar baby bump for 2nd trimester, girl ni sebab lebar semacam.. ” – Netizen

Penampilan Terbaru Raja Farah Raih Perhatian Ramai. Wah, Dalam Diam Dah Nak Dapat Baby Baru Lagi. Berseri-Seri Ibu Mengandung Ni !!

Pastinya ramai yang masih ingat dengan pelakon, Raja Farah Raja Aziz yang kini sudah lama men1ngg4lkan industri hiburan. Sejak mendirikan rumahtangga, Farah kini lebih menumpukan perhatian kepada keluarga dan juga anak-anak.

Meninjau ke akaun Instagram, Farah ada memuatnaik gambar terbarunya yang kini sedang berbadan dua untuk anak yang ketiga. Menurut Farah, kandungan Farah kini berada di trimester kedua dan nampak lebih besar apabila mengenakan jubah.

Di ruangan komen, kebanyakkan netizen meneka bahawa bayi yang dikandung oleh Farah merupakan bayi perempuan berdasarkan bentuk perut Farah yang agak melebar. Jika benar ia merupakan bayi perempuan, pastinya Farah juga mengharapkan begitu.

Sekadar info, Farah mendirikan rumahtangga dengan seorang ahli perniagaan bernama Iskandar Ismail dan dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki. Ini merupakan perkahwinan kedua Farah di mana perkahwinan terdahulunya, Farah tidak dikurniakan zuriat.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan tahniah dan doa buat Raja Farah. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Alhamdulilah, cantik akk hari ni.. tahniah akk.. Semoga dipermudahkan urusan bsalin Fara aamiin.. Bila due tu, nnti bersalin sini ke? “

” Comel je mama.. Farah, thanks handbag tu. Besar baby bump for 2nd trimester, semoga dipermudahkan.. girl ke farah? abang tu kenapa, m4lu ke.. “

” Minat sgt at sis.. smoga dipermudahkan bsalin nt yer sis, amin sy doakan.. dah besar baby bump.. cantiklah farah.. “

” Alhamdulillah. Doa kali ni girl. Dh lama tak jumpa kan.. Semoga dipermudahkan segala urusan.. Alhamdulillah tahniah adik comei.. “

” Moga Allah permudahkan sgalanya kakfarah.. Girl ni lebar semacam InsyaAllah.. tahniah farah alhamdulillah.. “

” Assalamualaikum apa kabar Kak? Alhamdulillah.. dpt baby plak Abg Imran.. dah besar la ilham last tengok gambar dulu baby lagi. tp kenapa meny0rok tu.. “

” Alhamdulillah. Semoga sihat2 hendaknya. Missyou kakfarah-amy.. Tahniah.. Mmg gegirl je nie.. Alhamdulillah… Semoga dipermudahkan urusan bersalin nanti.. “

Kami di berita kopak mengucapkan tahniah diucapkan kepada Raja Farah dan suami atas kurniaan rezeki untuk menimang cahaya mata. Semoga dipermudahkan segala urusan Raja Farah sehingga ke saat melahirkan nanti. Jaga diri dan jaga kesihatan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Raja Farah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..